نرم افزار موبایل

فیلم اکشن بسازید

حتما تاکنون صحنه‌های هیجان‌انگیز و دلهره‌آور فیلم‌های سینمایی را دیده‌اید که به کمک جلوه‌های ویژه خلق شده است.
کد خبر: ۸۵۸۴۵۷
فیلم اکشن بسازید

به گزارش جام جم کلیک ،درصد بالایی از این صحنه‌ها که اغلب در فیلم‌های هالیوودی دیده می‌شود به کمک رایانه و جلوه‌های ویژه ایجاد می‌شود.

اکنون به کمک این اپلیکیشن می‌توانید صحنه‌هایی مشابه آنچه تاکنون در فیلم‌های سینمایی مشاهده کرده‌اید را خودتان درست کنید.

این نسخه از این اپلیکیشن دارای افکت‌هایی از فیلم جنگ ستارگان است که به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین مجموعه‌ها در صنعت سینما شناخته می‌شود.

با ورود به اپلیکیشن در سمت راست تصویر باید روی عکس ربات کلیک کنید تا وارد گالری افکت‌ها شوید. در این قسمت افکت‌های جذاب و زیادی وجود دارد، اما همه آنها رایگان نیست.

با این حال تعداد افکت‌های رایگان به قدری است که کارتان را راه بیندازد و سرگرمتان کند.‌ افکت‌ها در سه موضوع دسته‌بندی شده‌است.

با انتخاب هر کدام، یک فیلم کوتاه چند ثانیه‌ای به عنوان نمونه آن افکت نمایش داده می‌شود. با فشردن کلید start دوربین باز می‌شود و می‌توانید فیلمبرداری کنید.

برای این کار باید دوربین را به گونه‌ای به سمت سوژه بگیرید تا در زاویه صحیحی از سطح زمین فیلم ضبط شود.

چند ثانیه صبر کنید، سپس هنرنمایی‌تان برای اشتراک در شبکه‌های اجتماعی یا ذخیره به صورت فایل GIF آماده است. این اپلیکیشن توانسته لقب بهترین را در اپ استور از آن خود کند.

شادی حاجی علی نقی

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها