علاوه بر رعایت رژیم غذایی، روش‌های دیگری نیز برای کاهش وزن وجود دارد. شما می‌توانید با ایجاد چند تغییر ساده در محیط آشپزخانه، وزن کم کنید.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۹
با ایجاد چند تغییر ساده در آشپزخانه، وزن کم کنید

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از الو دکتر ، علاوه بر رعایت رژیم غذایی، روش‌های دیگری نیز برای کاهش وزن وجود دارد. شما می‌توانید با ایجاد چند تغییر ساده در محیط آشپزخانه، وزن کم کنید. کاری کنید که مواد غذایی مفید بیشتر در دیدتان باشند؛ در مقابل، مواد غذایی ناسالم و بی ارزش را از دسترس دور کنید. در ادامه نکاتی در راستای چیدمان جدید آشپزخانه ارائه شده است که به شما کمک می‌کند عادات غذایی‌تان را اصلاح کنید.

۱-پیش‌خوان آشپزخانه را خلوت کنید

دسترسی آسان به مواد غذایی شما را به خوردن وسوسه می‌کند. بنابراین سعی کنید که غذاهای سرپایی را در دسترس نگذارید. قرار دادن ظرف شیرینی بر روی پیش‌خوان آشپزخانه بدترین کار ممکن است.


۲-یک ظرف میوه بخرید
سعی کنید میوه‌ها و سبزیجاتی را در ظرف میوه بگذارید که خوردن‌شان راحت باشد. از نشستن پشه و مگس بر روی میوه‌ها جلوگیری کنید. سیب، پرتقال، موز، انگور، آناناس و انبه گزینه‌های خوبی هستند.


۳-لوازم جانبی غیر مرتبط با غذا را در آشپزخانه نگذارید
غذاهای خانگی در اغلب موارد سالم‌تر از غذاهای بیرون هستند. بنابراین سعی کنید پخت و پز در محیط خانه را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کنید. از کابینت‌های آشپزخانه برای نگهداری کتاب، کیف و کاغذهای خود استفاده نکنید. محیط آشپزخانه در هر شرایطی باید آماده پخت و پز باشد. برخی از افراد در آشپزخانه یک تلویزیون دارند؛ سعی کنید تلویزیون را در نقطه‌ای بگذارید که از روی میز قابل تماشا نباشد.


۴-از بشقاب‌های کوچک‌تر و لیوان‌های بلندتر استفاده کنید
تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که اندازه ظروف و لیوان‌های موجود بر روی میز تاثیر قابل‌توجهی بر مقدار و نحوه غذا خوردن ما دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها