سرمربی والیبال تا اردیبهشت‌ با تیم لهستانی قرارداد دارد

ابهام در تاریخ ورود لوزانو

در حالی که مسئولان فدراسیون والیبال ایران 25 فروردین را برای ورود لوزانو به ایران تعیین کردند، اما مربی آرژانتینی می‌گوید اردیبهشت به ایران می‌آید زیرا تا آن موقع با باشگاه لهستانی قرارداد دارد که این موضوع ابهام تازه‌ای در جامعه والیبال ایران ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۹

روزی که مسئولان فدراسیون والیبال با رائول لوزانو قرارداد بستند، قرار بر این شد تا این سرمربی آرژانتینی روز 12 فروردین به ایران بیاید و تمرینات تیم ملی را برای حضور در مسابقه‌های توکیو که انتخابی سهمیه المپیک است، زیر نظر بگیرد. اما از دیروز در سایت‌های خبری اتفاق دیگری افتاد و مسئولان فدراسیون تازه‌ترین تاریخ ورود لوزانو را 25 فروردین اعلام کرده‌اند. لوزانو اما در صحبت‌های اخیرش ادعا کرده تا اردیبهشت با تیم لهستانی قرارداد دارد و به این تیم متعهد است. این در حالی است که سیچلو، دستیار این مربی آرژانتینی زودتر به تهران سفر می‌کند و کارهای لازم برای هماهنگی‌های بیشتر را انجام می‌دهد.

لوزانو در آخرین گفت‌وگویش اعلام کرده تا پایان قراردادش به تیم رادوم لهستان پایبند است و این عین بی‌اخلاقی است که زودتر از اتمام قراردادش از این تیم جدا شود. قرارداد لوزانو با این تیم لهستانی اردیبهشت به پایان می‌رسد. دقیقا ماهی که ایران باید برای مسابقات راهی توکیو شود تا در تورنمنتی مهم آخرین شانس خود را برای رسیدن به المپیک ریو آزمایش کند.

به گفته مسئولان فدراسیون والیبال، لوزانو ۳۰ آذر در تعطیلی لیگ لهستان برای امضا و نهایی کردن قراردادش به ایران می‌آید. از طرفی محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در نشست مطبوعاتی که روز دوشنبه دوم آذر ترتیب می‌دهد، در ارتباط با لوزانو، تاریخ دقیق آمدن وی به ایران و مفاد قراردادش ابهام‌ها را کنار زده و درباره این مرد آرژانتینی بیشتر خواهد گفت.

کواچ به سیم آخر زد

فدراسیون والیبال که بعد از رقابت‌های جام‌جهانی ژاپن از عملکرد کواچ، سرمربی سابق تیم ملی رضایت نداشت او را کنار گذاشت، اما کواچ در پی اتفاقات تازه که روی نیمکت مربیگری تیم ملی والیبال افتاد با یک سایت صربستانی صحبت کرد و گفت: تیم ملی ایران برای نخستین بار با مربیگری من، به مرحله نهایی لیگ جهانی رسید. ما در مسابقات قهرمانی جهان، ششم شدیم و مدال طلای بازی‌های آسیایی را به دست آوردیم. همه این اتفاقات به‌سبب کسب عنوان هشتمی جام جهانی فراموش شد. حتی اگر من بدترین مربی جهان هم بودم،‌ شایسته رفتاری متفاوت از طرف مقابلم بودم. به هر حال آنها رئیس هستند و هر کاری بخواهند انجام می‌دهند.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران مدعی است: آنها حتی نخواستند حرف‌های مرا بشنوند. قرارداد من تا پایان المپیک بود و انتخاب دیگری ندارم. از طرفی نمی‌دانم که فدراسیون والیبال ایران در مورد تعهداتی که در ارتباط با من دارد چه تصمیمی می‌گیرد. آنها خیلی زود پیروزی مقابل روسیه و آمریکا را و نیز بازی‌های زیبای تیم ملی ایران را فراموش کردند. زمان نشان خواهد داد حق با چه‌کسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها