در نتایج جدید وبسایت «DisplayMate» اعلام کرده در زمینه صفحه نمایش دقیق ترین و بهترین آنها را در بازار معرفی کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۲
بهترین و دقیق ترین صفحه نمایش بازار کدام است؟

به گزارش جام جم کلیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وب‌سایت معتبر «DisplayMate» که به‌طور تخصصی در زمینه صفحه‌ نمایش کار می‌کند، نتایج جدید از بررسی‌های خود را منتشر کرد که بیان می‌کند سرفیس پرو 4 مایکروسافت یکی از بهترین و دقیق‌ترین صفحه‌نمایش‌های موجود در بازار در بخش موبایل‌ها و سیستم‌عامل‌ها را داراست.

مایکروسافت با ارایه چهارمین نسل از سرفیس‌ پرو توانسته صفحه‌ نمایشی فوق‌العاده حرفه‌ای و با عملکردی بسیار خوب تولید کند، این صفحه‌نمایش در زمینه تبلت‌ها توانسته رکوردشکن باشد.

در واقع آزمایشات ما نشان می‌دهند که صفحه‌نمایش سرفیس پرو 4 یکی از بهترین صفحه‌ نمایش‌هایی است که تاکنون در دنیای موبایل و سیستم‌عامل‌ها تولید شده‌ است.

این صفحه‌ نمایش کاملا مناسب کاربرانی است که نیاز به بیشترین دقت و عملکرد را برای حرفه خود داشته باشند و یا کاربرانی که دوست‌ دارند صفحه نمایش واقعا باکیفیت و عالی را داشته باشند.

هرچند که صفحه‌نمایش به‌کار رفته در سرفیس پرو 3 یکی از بهترین‌ها است اما در نسخه چهارم سرفیس‌ پرو می‌توان شاهد یک تغییر و ارتقا بسیار بزرگ در بخش نمایشگر باشیم، در واقع در سرفیس پرو 4 با رزولوشن ۱۸۲۴ در ۲۷۳۶ نسبت به صفحه‌ نمایش سرفیس پرو 3 با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ توانسته 24 درصد پیکسل بیشتری را در هر اینچ جای‌ دهد یعنی از ۲۱۶ پیکسل بر اینچ سرفیس پرو 3 به ۲۶۷ پیکسل بر اینچ در سرفس پرو 4 ارتقا یافته است.

همچنین در مجموع پیکسل‌ها می‌توان شاهد افزایش 60 درصدی بود و این یعنی 3.1 میلیون پیکسل موجود در سرفیس پرو 3 به 5 میلیون پیکسل در سرفیس پرو 4 ارتقا یافته است.

از دیگر بهبودهای سرفیس پرو 4 نسبت به نسل قبلی در زمینه صفحه‌نمایش می‌توان به روشنایی بیشتر، نسبت کنتراست بهتر، زاویه دید وسیع‌تر، دقت رنگ بهتر و انعکاس نور کمتر اشاره کرد، تمامی این‌ها از سرفیس پرو 4 یک محصول فوق‌العاده ساخته که در هر میزان نور و محیطی چشم‌نوازترین تصویر را به شما تحویل می‌دهد.

جدول تست‌های DisplayMate :

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها