پاناسونیک از تبلت جدیدی رونمایی کرده که از صفحه نمایش ۲۰ اینچی و رزولوشن ۴K برخوردار شده و لقب تبلت غول پیکر را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۸
تبلت غول پیکر با نمایشگری متفاوت

به گزارش جام جم کلیک به نقل از مهر، تبلت Toughpad پاناسونیک دارای همان رزولوشن ۴K در مدل های قبلی است اما از ساختار متفاوتی برخوردار شده تا بتواند تبلتی متفاوت برای کارهای حرفه ای باشد. این تبلت از پردازنده، گرافیک و همینطور قابلیت های ذخیره سازی پیشرفته و جدیدی برخوردار شده تا بتواند نگاه های کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

صفحه نمایش ۲۰ اینچی این تبلت باعث شده تا محصول جدید تبلتی منحصر به فرد برای فعالیت های حرفه ای باشد.

نمایشگر ۲۰ اینچی این دستگاه دارای نسبت تصویر ۱۵:۱۰ و رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل و همینطور تراکم ۲۳۰PPI است. FZ-Y۱ Performance اولین مدل در خط تولید Toughpad محسوب می شود که با Windows ۱۰ Pro عرضه می شود.

این دستگاه از قدرت سخت افزاری قابل توجهی نیز برخوردار شده است. قدرت این دستگاه از پردازنده Core i۷-۵۶۰۰U ، رم۱۶ گیگابایتی، گرافیک اختصاصی AMD FirePro M۵۱۰۰ و گزینه های ذخیره سازی در حالت جامد ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت همراه شده است.

این ویژگی نسبت به مدل UT-MA۶ Toughpad که در سال گذشته و با تراشه قدیمی Core i۷ و گرافیک و پردازنده پایین تر عرضه شده بود، قابل توجه است. دستگاه جدید به پورت های LAN port، Mini DisplayPort out، HDMI-in و USB ۳.۰ port تجهیز شده است. این دستگاه جدید می تواند برای طراحان CAD یا معماران و مهندسانی که نیازمند کارهای حرفه ای هستند، مفید باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها