در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ریشه‌کنی بی‌سوادی امضا شد.
کد خبر: ۸۴۱۱۲۰

در این دیدار، معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی با اشاره به بخش‌هایی از این تفاهم‌نامه گفت: داشتن نگاه هنری در جذب سوادآموزان، زیبایی‌شناسی و آشنایی با سلیقه مخاطبان و توجه به جغرافیا و زبان محلی هر منطقه از مهم‌ترین موضوعاتی است که برنامه‌سازان برای تولید برنامه‌ای موفق باید به آن توجه کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم افزود: باید تلاش کرد تا با راهکارها و راهبردهای رسانه‌ای شوق یادگیری در بی‌سوادان ایجاد و فرهنگ تقاضامحوری برای استفاده از خدمات سوادآموزی در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: اگر اولویت‌های استانی سوادآموزی به تفکیک استان‌ها مشخص شود، بدون شک مراکز صداوسیما با استفاده از ویژگی‌ها و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند، می‌توانند جریانی تاثیرگذار را در این حوزه ایجاد کند.

در ادامه علی باقرزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان‌ها گفت: مردم به رسانه اعتماد ویژه‌ای دارند و این اعتماد فرصت خوبی برای تبلیغ و ترویج سوادآموزی است.تولید برنامه‌های متنوع سوادآموزی در قالب برنامه‌های مختلف و همکاری در برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی از مهم‌ترین بخش‌های این تفاهم‌نامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها