مدیر کل جدید بانک مهر اقتصاد استان سمنان عنوان کرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی و رعایت موازین بانکداری اسلامی

مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان طی مراسمی از زحمات خبرنگاران استان در محل بانک مهر اقتصاد استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۲۶۰۲۰
تحقق اقتصاد مقاومتی و رعایت موازین بانکداری اسلامی

حسین زندی مقدم با اشاره به وظیفه سنگین خبرنگاران در انعکاس صادقانه اخبار گفت: خبرنگاران گوش و چشم مردم در جامعه می باشند.

وی افزود: خبرنگاران باید در جهت انعکاس کاستی ها و همچنین تلاش صادقانه مسئولین هر چه در توان دارند به کار گرفته و رسالت خود را که همانا انعکاس صادقانه اخبار است به نحو احسنت انجام می دهند.

مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان با اشاره به پرداخت تسهیلات بانک مهر اقتصاد استان سمنان در سال گذشته گفت: بانک مهر اقتصاد استان سمنان در سالی که گذشت، بالغ بر دویست میلیارد تومان تسهیلات به بیش از 10 هزارنفرپرداخت کرده است که این رقم، در حوزه پرداخت تسهیلات بی نظیر بوده و نمایانگر تلاش و همت کارکنان متعهد بانک مهر اقتصاد استان سمنان می باشد.

زندی مقدم رعایت اصول و موازین بانکداری اسلامی را از اولویت های بانک مهر اقتصاد استان سمنان مطرح کرد و افزود: بانک مهر اقتصاد، مجموعه ایست که مبتنی بر اخلاق مداری فعالیت کرده و رعایت اصول و موازین بانکداری اسلامی را، الویت کار خود قرار داده است.

وی گفت: بانک مهر اقتصاد، کمیته ای تحت عنوان کمیته شرعی و فقهی تشکیل داده و جزئیات تمام قراردادها و هر آنچه که در بانک مهر اقتصاد منعقد می شود را رصد می کند تا بانکداری اسلامی به طور کامل در این مجموعه رعایت شود، که این امر با نظارت مستمر و رصد مداوم نوع تسهیلات پرداختی به منظور پیگیری تا حصول نتیجه مورد نظر در مسیر مشخص شده برای مصرف تسهیلات پرداختی، میسر می شود.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان سمنان تحقق اقتصاد مقاومتی را از اهداف این بانک خواند وافزود: بانک مهر اقتصاد استان سمنان بیش از 30میلیارد تومان تسهیلات به اقتصاد مقاومتی اختصاص داده است که در بخش های مختلفی از جمله ورمی کمپوست، مرغ بومی، قارچ، زنبورعسل، شتر مرغ، سایر ماکیان، آب زیان، محصولات گل خانه ای، زعفران، کارگاه های صنایع دستی، داربستی کردن باغات، دام سبک، دام سنگین و صنایع تبدیلی مصرف می شود.

زندی مقدم در ارتباط با فعالیت های بانک مهر اقتصاد استان سمنان در حوزه اقتصاد مقاومتی، یادآورشد: استان سمنان، استانی پویا است، و پتانسیل های فراوانی در زمینه نیروی کار می باشد و همانگونه که می دانید یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی ایجاد شغل می باشد.



وی افزود: بانک مهر اقتصاد استان سمنان با توجه به صنعتی بودن این استان، تعامل خوبی با مجموعه های بزرگ صنعتی داشته و تسهیلات خوبی را به این مجموعه ها پرداخت کرده است، که این امر باعث اشتغالزایی زایی شده و امیدواریم تا روز به روز شاهد تحقق آرمان های اقتصاد مقاومتی در کشور اسلامی ایران باشیم.

مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان به طرح کارت اعتباری بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و گفت :طراحی کارت اعتباری خریدکالای ایرانی یکی از ابتکارات منحصر به فرد بانک مهراقتصاد می باشد که دراین راستا مشتریان می توانند بامراجعه به شعب این بانک در سراسراستان از این تسهیلات ارزان قیمت جهت خرید محصولات اسنوا استفاده کنند.

زندی مقدم گفت: سرعت درا ارائه خدمات بانکی وپرداخت تسهیلات درکوتاهترین زمان ممکن وحتی کمتر از 7 روز وهمچنین تکریم ارباب ورجوع از دیگر افتخارات بانک مهراقتصادمی باشد.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان سمنان در پایان این مراسم از زحمات صادقانه و خالصانه اصحاب رسانه در استان سمنان تقدیر کرد و گفت: انعکاس صادق و راستین مطالب، مسئولیت ناچیزی نیست و این امر همت بالایی می طلبد.


در این دیدار که سرپرست روزنامه جام جم در استان سمنان نیز حضور داشت از تلاش های صادقانه این روزنامه نیز تقدیر شد.

شایان ذکر است این مراسم در حالی برگزار شد که چند روز قبل از آن مراسم معرفه آقای زندی مقدم بعنوان مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان سمنان برگزار شده بود.

قابل ذکر است حسین زندی مقدم پیش از این عهده دار جانشینی مدیر کل شعب استان البرز بوده است و همچنین در سال 89 بعنوان رئیس شعبه مرکزی ملایر استان همدان و در بین 700 رئیس شعبه ، جزء 10رئیس برتر شعب موسسه مالی و اعتباری مهرکشور انتخاب شدند.

سمنان- خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها