جای زباله در جوی آب نیست/ یک شهروند از تهران خبر داده که وجود زباله در جوی‌های آب در منطقه تهران‌نو خیابان بلال حبشی موجب آبگرفتگی جوی‌های آب شده و همین امر موجب سرریز شدن آب در سطح خیابان می‌شود.
کد خبر: ۸۲۳۶۰۳

اولویت استخدام برای سرباز معلم‌ها/ آقای شیخی‌زاده از کاشان پرسیده آیا کسانی که به‌صورت سرباز معلم به مدت دو سال در خدمت آموزش و پرورش بودند، در اولویت استخدامی این وزارتخانه قرار ندارند؟ در پاسخ به این شهروند باید عنوان کنیم که در شرایط برابر، فرزندان فرهنگیان و سرباز معلم‌ها در اولویت استخدام قرار دارند.

فقط سلامت چشم برای رانندگی کافی نیست/ یک شهروند هم پیشنهاد داده که مسئولان راهور ترتیبی اتخاذ کنند تا افرادی که قصد گرفتن یا تعویض گواهینامه خود را دارند، علاوه بر مراجعه برای گرفتن سلامت چشم از سلامت روح و روان نیز برخوردار باشند.

چشمانم کور شد، کسی پاسخگو نیست/ یک شهروند 30 ساله گفته که حدود 20 سال پیش در یکی از مراکز درمانی تهران، بر اثر خطای پزشکی، یکی از چشمانش را از دست دادم. حالا چند سال است که پیگیر شکایت هستم، اما کسی پاسخگو نیست.

ادعای اینترنت به روز/ یک شهروند از اصفهان هم گلایه کرده که وقتی از طرف مسئولان امر اعلام می‌شود ارائه اینترنت به روز است، چرا بعد از گذشت یک هفته از ثبت‌نام، هنوز این اتفاق نیفتاده است؟

رتبه‌بندی فرهنگیان/ آقای حیدری از تهران هم پرسیده که آیا طرح رتبه‌بندی در مورد فرهنگیانی که تا آخر شهریور 94 بازنشسته می‌شوند، اجرا می‌شود؟ پیگیری‌های روزنامه جام‌جم حاکی از آن است که این گروه از فرهنگیان هم مشمول طرح رتبه‌بندی می شوند.

بدقولی بیمه/ آقای لطف‌پور از قم هم گفته که بیش از دو ماه است منزلمان دچار حریق شده است، اما بیمه البرز از پرداخت بیمه سر باز می زند.

مالیات را از درآمد واقعی بگیرید/ آقای حسینی از علی‌آباد هم که گویا دل پری از نظام مالیاتی دارد، آرزو کرده که ای کاش مالیات افراد را از روی درآمد واقعی این افراد دریافت می‌کرد نه از روی حدس و گمان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها