از طراحی اصلی لامبورگینی هوراکان، تنها نام و شاسی و پلتفرم و خیلی خوشبینانهتر، آینههای جانبی اصلی آن باقی مانده و مابقی از دم بروزرسانی و از نو طراحی شدهاند.
با نگاهی به قسمت جلویی خودرو، اولین چیزی که توجهات را بیش از هرجای دیگری به خود جلب میکند، چراغهای اصلی روشنایی این خودروست که از حالت ساده با خطوط صاف خارج شده و حالا به اشکالی مختلف در نقاط مختلف درآمده است البته طراحی اصلی چراغها را بیشتر میپسندیدیم، چون خشونتی که در چراغهای ساده و اخم آلود لامبورگینی هوراکان بود، در چراغهای جدید مشبک دیده نمیشود.
به گزارش خودروبانک، سپر با ورودیهای روی آن هم بروزرسانی شده و اندکی بزرگتر از قبل شدهاند.
قسمت عقبی خودرو هم همچون بخش جلویی آن، شامل تغییراتی در بخش ظاهری، ولی خیلی بیشتر و گستردهتر شده است.
اگر از بالای شاسی شروع کنیم، میبینید که درب پوششی موتور به طور کامل عوض شده و بر روی آن هواکشهایی بزرگ افقی شکل نصب شده است.
پایینتر از درب کاپوت هم چراغهای اصلی و هواکش موتور طراحی شده که هواکشها توسط یک قاب جدید یک تکه احاطه شده و چراغهای عقب نیز هم طراحی جدید به خود گرفته و هم تاریکتر از قبل شدهاند.
در آخرین نقطه شاسی هم مجموعه سپر خودرو قرار گرفته که در زیر آن دیفیوزری به نسبت کوچکتر نصب شده است، ولی در بالای آنها، دو خروجی نامتعارف و عجیب غریب اگزوز از جنس تیتانیوم سبک وزن نصب شده که آدم را به یاد هایپرکارهای کانسپت صنعت خودرو میاندازد.
مجموعه کامل خودرو هم بر روی چهار عدد رینگ 21 اینچی سوار شدهاند که از پنج پره اصلی پهن ساخته شده و به رنگ مشکی درآمدهاند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: