امیر سرتیپ پوردستان:

دکترین دفاعی ما مبتنی بر بازدارندگی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه دکترین دفاعی جمهوری اسلامی مبتنی بر بازدارندگی است، گفت: قصد گروهک‌های تکفیری تروریستی نزدیکی به مرزهای کشور است، اما نیروهای مسلح آماده هستند.
کد خبر: ۸۲۲۷۴۲
دکترین دفاعی ما مبتنی بر بازدارندگی است

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در جمع دانشجویان سیزدهمین دوره رزم مشترک دانشجویان دانشگاه افسری ارتش اظهار داشت: دکترین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاعی و امنیتی و مبتنی بر بازدارندگی است و نیروهای مسلح بر مبنای این نقشه راه، هدفگذاری و برنامه ریزی کرده و در این مسیر حرکت می کنند. یعنی ما قصد حمله به هیچ کشوری را نداریم؛ در جنگ با صدام هم به کشور ما حمله شد و ما از خود دفاع کردیم. ما با ساختن انواع سلاح و تجهیزات و نیروهای آماده بازدارندگی ایجاد می‌کنیم تا هیچ کس خیال خام تجاوز به کشورمان را در سر نپروراند.

به گزارش مهر،فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: امروز ما با تهدیدات تازه ای روبرو هستیم و دشمن متوجه شد که قطب قدرت اسلام از وحدت بین شیعه و سنی در جهان در حال شکل‌گیری است، عراق و افغانستان را اشغال کرد ولی هدف اصلی آنها ایران بود که هرگز موفق نشد و بعد از اینکه در عراق و افغانستان زمین‌گیر شد، راهبرد خود را تغییر داد و راهبرد «مذهب علیه مذهب» را برگزید و در همین راستا گروهک های تکفیری تروریستی را راه‌اندازی کرد تا چهره اسلام را تخریب کند.

امیر پوردستان ادامه داد: این گروهک های تروریستی قصدشان نزدیکی به مرزهای کشور است، اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند و این اجازه را به هیچ کس نخواهند داد.

وی در پایان گفت: شما خون تازه ای هستید که در رگ های یگان های ارتش جاری می شوید. این لباسی که امروز برتن شما است، دیروز بر تن شهید آبشناسان، شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدای عزیزمان بوده است؛ پس ما باید راه آن ها را ادامه دهیم. اگر الان مردم احساس امنیت و آرامش دارند می دانند شما در پادگان ها آماده اید. مسئولین ما هم بعد از خدا و مقام معظم رهبری (حفظه الله) پشتشان به نیروهای مسلح گرم است که در جوامع بین‌المللی با عزت از حقوق ملت ایران دفاع می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها