مواد لازم برای موس شکلاتی 100 گرم شکلات تخته‌ای 1.2 پیمانه خامه فرم گرفته 1.2 پیمانه قهوه آماده 1.2قاشق چای خوری پودر وانیل 1.2 قاشق سوپ خوری کره خردشده مواد لازم برای لایه پنیری 200 گرم پنیر خامه‌ای 1 پیمانه شیر تعدادی بیسکویت شکلاتی
کد خبر: ۸۱۹۷۴۱

شکلاتی ترین خوشمزه هایی که تا حالا خورده اید!

طرز تهیه:

1. ابتدا شکلات را خردکنید و در یک ظرف مناسب قرار دهید. کره خردشده و قهوه را هم به آن اضافه کرده و ظرف را روی کتری در حال جوش قرار دهید تا شکلات و کره آب شوند و مایه یکدستی حاصل شود. وانیل را داخل آن ریخته و مواد را خوب هم بزنید. حالا خامه فرم گرفته را هم به مواد اضافه کرده، مواد را خوب با هم مخلوط‌کنید تا مایه کاملا غلیظ شود. صبر کنید تا مایه حاصل کمی سرد شده و به دمای اتاق برسد.

2. 4/3 از موس را در لیوان‌هایی که برای سرو انتخاب کرده اید بریزید و آنها را به مدت 4-3 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا موس خودش را بگیرد.

3. بعدازاینکه موس سفت شد،سپس لیوان‌ها را از یخچال بیرون آورید. پنیر خامه‌ای را در یک کاسه بریزید و آن را با یک همزن هم بزنید تا نرم شود سپس شیر را به آن اضافه کرده و دوباره هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند.

4. حالا مقداری از مایه‌پنیری را روی هر یک از لیوان‌ها بریزید طوری که یک لایه سفید روی موس ایجاد شود. سپس لیوان‌ها را دوباره به مدت 4-3 ساعت داخل یخچال قرار دهید بعد آنها را بیرون آورده، با مقداری بیسکویت شکلاتی تزئین کرده ، سرو کنید.(آشپزی مثبت)

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه 10‌ شیرینی ‌خانگی ‌برای ‌عید + تصاویر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها