پاسخ رسانه ملی به سلیقه مخاطبانش

نمایش سریال های ایرانی و خارجی با ژانرهای مختلف نشان دهنده این است که تلویزیون می خواهد تابستانی متفاوت را برای مخاطبانش رقم بزند.
کد خبر: ۸۱۹۱۱۰
پاسخ رسانه ملی به سلیقه مخاطبانش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بعد از اینکه مخاطبان تلویزیون رمضان نسبتاً شادی را پشت سر گذاشتند و شاهد آثار با کیفیتی در حوزه های سریالی و برنامه های ترکیبی بودند وظیفه مدیران سازمان صدا وسیما برای حفظ این نشاط و جذب تعداد مخاطبان بیشتر سخت تر شد و یکی از راهکارهایی که تلویزیون برای تداوم موفقیت اش می توانست به کار بگیرد ارائه آثار متفاوت و جذاب در قاب خود بود.

پس از اینکه نام سریال ها و برنامه های تابستان در سال 94 اعلام شد هوشمندی برنامه ریزان صدا و سیما در انتخاب چنین آثار کاملا به چشم می خورد قرار گفتن درام ها، اکشن ها و کمدی ها در کنار یکدیگر اجازه نمی دهد هیچ مخاطب ناراضی از جلوی تلویزیون بلند شود و وجود سریال هایی چون تنهایی لیلا، تعبیر وارونه یک رویا و دودکش پاسخی منطقی به نیاز مخاطبان خواهد داد.

فریدون جیرانی پس از سال ها با یک تریلر جاسوسی به تلویزیون بازگشت؛ «تعبیر وارونه یک رویا».

این سریال که نام کارگردان و بازیگران آن مخاطبان تلویزیون را به دیدن اش ترغیب می کند با حضور متفاوت پانته آ بهرام و امیر جعفری و رئال بودن داستان زیبایی های خاصی دارد، روایت یک عاشقانه تلخ در دل یک تریلر جاسوسی در نوع خود جالب است.

البته پیش از این قرار بود تعبیر وارونه یک رویا به صورت سیاه -سفید به روی آنتن شبکه 1 برود تا فضای فیلم را بهتر به تماشاگر انتقال دهد اما به دلیل نبود امکانات این اتفاق نیافتاد و باید منتظر ماند و دید تلاش های جیرانی و گروهش، هنرمندی بازیگرانی ارمنی و بازی در لوکیشن های متعدد خارجی به مذاق مخاطبان خوش می آید؟

محمد حسین لطیفی نیز با دو سریال تنهایی لیلا و دود کش که دومی به صورت باز پخش به روی آنتن می رود میهمان مردم می شود.

سریال تنهایی لیلا قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه آی فیلم به روی آنتن برود که پخش آن به بعد از این ماه و شبکه سه سیما موکول شد.

گویا «تنهایی لیلا» تصمیم دارد از زوایای دیگر به قصه های عاشقانه نگاه کند و حضور مینا ساداتی در نقش اول این مجموعه هم می‌تواند گواه این نوگرایی باشد.

در خلاصه این سریال آمده است که محمد بهروز شعیبی پس از زلزله ای که در آن همه خانواده اش را از دست داده متولی امامزاده شده است، عشق یک دختر او را در شرایط ویژه ای قرار می دهد به شکلی که ایمان او در محک قرار می گیرند.

محمد حسین لطیفی همیشه نشان داده است که سلیقه مخاطب را می داند و به خوبی می تواند با او ارتباط برقرار کند و باید منتظر ماند و دید که آیا این بار هم می تواند توجه مخاطبان و منتقدان را جلب کند؟

«آقای دکتر» یک مجموعه کره ای با دوبله فارسی است که در پاسخ به علاقه مندی زیاد مخاطبان ایرانی به سریال های کره ای قرار است از شبکه 2 سیما پخش بشود.

این سریال ساختار درست و فیلمنامه امید بخشی دارد و قصه مرد جوانی را روایت می کند که علیرغم ناتوانی‌هایش یک پزشک نابغه است. به هر حال علاقه مندان به سریال های کره ای می توانند با دیدن این سریال لذت ببرند.

شبکه دو سیما نیز تصمیم دارد در روزهای مرداد «لیموترش» را به اجرای امین زندگانی، لیلی تقوی و اردشیر کاظمی با حضور هنرمندان و ورزشکاران به تماشاگران این شبکه ارائه دهد.

این برنامه چهارشنبه و پنچ شنبه بعد از اخبار 20 و 30 میهمان مخاطبانش می شود.

همچنین برنامه خندوانه که در رمضان خوش درخشید، در ادامه تابستان نیز روی آنتن شبکه نسیم می رود؛ باید دید رامبد جوان این بار چه شگفتی را برای مخاطبان اش تدارک دیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها