پرونده قتل خاموش زن جوان و دختر سه ساله‌اش با کشف سرنخ‌هایی وارد مرحله جدیدی شد.
کد خبر: ۸۱۴۳۲۰
سرنخ‌های جدید در پرونده قتل مادر و دختر + عکس

به گزارش جام‌جم، اول بهمن سال 92 مرد جوانی در تماس با ماموران پلیس از غیبت مرموز زن و دختر همسایه‌شان خبر داد. با حضور ماموران کلانتری ابوذر در محل مورد نظر، مرد جوان گفت: مردی به نام اشکان همراه همسر و دخترش در همسایگی ما زندگی می‌کنند. ساعتی قبل اشکان با من تماس گرفت و گفت در مسیر اهواز است و هر چه با خانه‌شان تماس می‌گیرد کسی پاسخگو نیست و از من خواست سراغ خانواده‌اش بروم. بعد از این تماس به در خانه‌شان رفتم اما کسی پاسخگو نبود. موضوع را به اشکان گفتم و او از من خواست با پلیس تماس بگیرم.

ماموران با دستور قضایی وارد خانه شدند. بوی گاز فضای خانه را پر کرده بود و جسد مادر و کودک در اتاق خواب قرار داشت. بررسی‌ها نشان داد، پارگی شیلنگ گاز علت انتشار بوی گاز بوده است.

با اطلاع موضوع به بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی، او دستور بررسی صحنه و معاینه اجساد را صادر کرد.

سرانجام گزارش پزشکی قانونی، گره این پرونده را باز کرد. براساس گزارش متخصصان پزشکی قانونی، زن 23 ساله و دختر سه ساله‌اش به علت مسدود شدن شریان‌های تنفسی خفه شده بودند.

قاتل برای صحنه‌سازی شیرگاز را با چاقو بریده بود که نقشه او برای مخفی ماندن راز قتل خیلی زود فاش شد.

کارآگاهان در نخستین گام به تحقیق از پدر خانواده پرداختند که او گفت: راننده کامیون هستم. روز قبل از قتل برای اهواز بار زده بودم و عصر همان روز به سمت این شهر حرکت کردم. ساعت شش عصر سحر پیامک داد و من هم جواب او را دادم. پس از آن هرچه با او تماس گرفتم پاسخگو نبود. از همسایه‌مان خواستم موضوع را بررسی کند. من همسر و دخترم را خیلی دوست داشتم.

بازپرس جنایی با توجه به این‌که هیچ مدرکی علیه شوهر 28 ساله نبود او را آزاد کرد.

در ادامه تحقیقات با کشف سرنخ‌های جدیدی در پرونده، سجاد منافی‌آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای امورجنایی دستور احضار اشکان را صادر کرد و به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت داد سرنخ‌های جدید را برای شناسایی و دستگیری قاتل مادر و دختر پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها