زن میانسال و دختر جوانش صبح دیروز در غرب تهران در خانه‌شان به قتل رسیدند تا پلیس دربرابر معمای جنایتی در پایتخت قرار بگیرد. جسد مادر و دختر درحالی که روسری به دور گردن‌شان گره خورده بود، کشف شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۲۷
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت ۸:۴۰دقیقه صبح یکشنبه، پانزدهم بهمن امسال مردی با پلیس ۱۱۰تهران تماس گرفت و اطلاع داد نامزد ۳۵ساله‌اش و مادر او که ۶۰ساله بوده، به قتل رسیده‌اند. در ادامه تیمی از ماموران راهی محل قتل در خیابان پیامبر، وحدت سوم شدند. همزمان با ورود ماموران کلانتری باغ فیض به طبقه چهارم ساختمان، مشاهده کردند قفل در آپارتمان تخریب شده و وسایل خانه به هم ریخته است. جسد دختر ۳۵ساله در آشپزخانه و جسد مادر ۶۰ساله او در اتاق نشیمن در حالی افتاده بود که با روسری خفه شده بودند. دختر جوان حتی لباس بیرون از خانه بر تن داشت. مردی که ماجرای قتل را گزارش کرده بود، در تحقیقات گفت: یک سال قبل با این دختر جوان که در یک شرکت تحقیقاتی کار می‌کردم، همکار بوده و نامزد کردیم. قرار بود بعد از عید عروسی کنیم. پدر نامزدم چند سال قبل بر اثر کرونا فوت شده بود. او با مادرش در طبقه چهارم ساختمان زندگی می‌کردند. امروز با من تماس گرفت و خواست به دنبالش بروم. بعد هرچه به او زنگ زدم، تلفن همراهش را جواب نداد، تلفن مادرش و خانه‌شان نیز پاسخگو نبود. وقتی مقابل ساختمان رسیدم، با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدم. دو مرد را دیدم که ساکی به دست داشتند و کلاه زمستانی بر سر و ماسک زده بودند. در باز نمی‌شد که بیرون بیایند. آنها از روی دیوار با آن ساک به بیرون پریدند. به آنها نزدیک شدم و گفتم از این خانه چه می‌خواهید، گفتند آبگرم‌کن طبقه چهارم خراب بوده، برای تعمیر رفتیم. شک کردم که اگر آبگرم‌کن خراب بود، نامزدم و مادرش به من می‌گفتند. یقه یکی از آنها را گرفتم و با آنها درگیر شدم که با چاقو تهدیدم کرده و گریختند. 
وی افزود: سراسیمه خودم را به مقابل ساختمان رساندم، زنگ یکی از همسایه‌ها را زدم و کمک خواستم. با او و چند نفر دیگر به طبقه چهارم رفتیم و در زدیم. در را باز نکردند و قفل را شکستیم و وارد شدیم. دیدم هر دویشان به قتل رسیده‌اند، سپس به پلیس اطلاع دادم.  
ماموران سپس به تحقیق ازهمسایه‌ها پرداختند ومعلوم شد این مادر و دختر سال‌ها بود در این ساختمان زندگی می‌کردند. یکی از همسایه‌ها مدعی شد شاهد درگیری نامزد مقتول با دو مرد ناشناس بوده است. 
در ادامه ماموران با دستور قضایی به بررسی خانه پرداختند که معلوم شد گوشی تلفن همراه دختر جوان به سرقت رفته است. ماموران چند باری به این گوشی زنگ زدند تا این‌که پیش ازظهر یکشنبه فردی که تبعه افغانستان بود آن را پاسخ داد و اعلام کرد که باغبان باغی درغرب تهران است. این گوشی را در باغ محل کارش یافته است. مامورن به باغ رفتند و گوشی شکسته مقتول را تحویل گرفتند ومتوجه شدند گفته‌های باغبان درست است. 
موسی رضازاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران باتایید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات برای دستگیری دومتهم فراری که مرتکب قتل این مادرودختر شده‌اند ورازگشایی ازابعاد این پرونده ازسوی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه‌دارد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها