گفت‌و‌گو با دختر جوان که پدرش را با ۱۸ضربه چاقو کشت

پدرم در خواب خواست اعتراف کنم!

روایتی جدید از قتل مادر و دختری با سناریوی ۲دختر ۱۸ساله

مردی که فروشنده قرص‌های مرگبار به دو  دختر ۱۸ساله برای قتل یک مادر و دختر بود،در جریان تحقیقات جزئیات تازه‌ای از این جنایت را فاش کرد.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۹۹
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، مریم دختر ۱۸ساله وپشت‌کنکوری با هم‌دستی دوستش مینا تحت‌تاثیر فیلم‌های جنایی خارجی و ایرانی نوزدهم اردیبهشت امسال، مادر و خواهر ۱۳ ساله‌اش را در خانه‌شان در محله سعادت‌آباد تهران با غذا و ماست مسموم و به قتل رساند و در سوء‌قصد به جان پدرش ناکام ماند. دختر خانواده ۹بار به جان خانواده‌اش سوء‌قصد کرده بود. حتی مریم مدعی بود قرار بوده با مهرداد، فروشنده قرص‌ها ازدواج و بعد از تصاحب اموال باهم به ترکیه و بعد آلمان بروند. مهرداد دو هفته قبل، بازداشت و منکر جرایمش بود. متهمان دیروز به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و ابعاد جدیدی از پرونده را فاش کردند. ابتدا مریم، متهم ۱۸ ساله در اظهاراتش گفت : من و دوستم مینا وابستگی زیادی به هم داشتیم و نمی‌خواستیم جدا شویم . قراربود خانواده‌ام را بکشم تا مهاجرت کنیم. با جست‌و‌جو در اینترنت شیوه مرگ با سم را پیدا کردم. مهرداد به ما در تهیه قرص، سیانور و آرسینک کمک کرد. شب قبل از مرگ مادر و خواهرم ابتدا من در ماست مادرم سم ریختم که او بد حال شد . روز بعد دوباره سم آرسنیک را گرفتیم و این‌بار که جوجه‌کباب از مغازه خریده بودیم را همراه ماستی که مینا سم در آن ریخته بود به مادرم دادیم و با مشارکت ما مادرم فوت شد. همان روز من و مینا در کپسول به عنوان قرص تقویتی، سم ریخته و به خواهر نوجوانم دادیم که او هم مسموم شد و مرد. قصدمان کشتن پدرم هم بود که نشد. مهرداد را هم به بهانه ازدواج فریب دادم تا قرص بهتری برای قتل‌ها به من بدهد.  همچنین مینا نیز به همدستی و مشارکت با مریم در قتل مادر و خواهر او اعتراف کرد. 
مهرداد دیگرمتهم پرونده نیز دراظهاراتش گفت: کارگر عطاری‌ام. یک روز در بازار ناصر‌خسرو، مینا سراغم آمد و از من قرص خواست که ندادم. چند روز بعد با مریم آمدند.اول می‌گفتند پشت‌کنکوری‌اند و قرص‌ها را برای کارهای آزمایشگاه می‌خواهند. ۱۰میلیون تومان پرداختند و قرص‌ها را بردند. چند‌بار قرص‌ها را خریدند اما برای‌شان بی‌نتیجه بود. مریم یک‌روز آمد و گفت، می‌خواهد خانواده‌اش را بکشد اما قرص‌ها اثر نمی‌کند و اعتمادم را جلب کرد و فریبم داد. از میان حرف‌هایم فهمیده بود ۱۰۰میلیون تومان پول به چند نفربدهکارم.به من گفت۲۰میلیون تومان دیگر می‌دهد، بدهی‌ام را می‌پردازد و با هم ازدواج می‌کنیم وازثروتی که به اومی‌رسد سهمی نصیبم می‌شود.همین حرف‌ها وسوسه‌ام کردبا اوهمراه شوم. قرص‌های قوی‌تر و بعد حتی آرسنیک و سیانور به او دادم تا نقشه جنایت را عملی کند. یک‌بار خانواده‌اش شمال بودند که من هم آنجا رفتم. خرما آورد و آغشته به قرص‌های سمی‌ای کرد خواست آن را برای خانواده‌اش ببرم. 
متهم ادامه داد: با اصرارش لباس زنانه پوشیدم، ماسک زدم و به خانه آنها درشمال رفتم اما ترسیدم وخرما را تحویلش دادم وگفتم جرأت نکردم. انگار خودش به خوردشان دادوچندروزی بد حال شده بودند. روز آخر ازمن آرسنیک وسیانورگرفتند. دربوستان محله‌شان آن راتحویل دادم. ۱۰دقیقه بعد مریم، تلفنی شیوه مصرف آن راپرسید ودیگر هم مراندید و تلفنم راجواب نداد. بعداز دستگیری فهمیدم دو عضو خانواده‌اش را همراه مینا کشته است. وسوسه پول باعث شد قرص و سم‌ها را به آنها بفروشم. 
محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: دو دختر جوان دربرابر اتهام مشارکت دردو فقره قتل عمد و مرد جوان در برابر اتهام معاونت در دو فقره قتل عمد قرارگرفته‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها