علی‌اصغر پور‌محمدی، معاون سیما در نامه‌ای به مدیر شبکه سه د‌رباره دعوت دو مهمان خاص به برنامه ماه عسل تذکر داد.
کد خبر: ۸۱۳۸۲۷

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پور‌محمدی در نامه خود به مدیر شبکه سه ضمن قدردانی از تلاش عوامل تولید ویژه‌برنامه ماه عسل، نسبت به دعوت مهمانان این برنامه هشدار داد و دقت بیشتر در دعوت این مهمانان را خواستار شد.

معاون سیما در این نامه نوشته است: برنامه ماه عسل از برنامه‌های معنوی‌، تاثیرگذار و پرمخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود که دست‌اندرکاران آن توانسته‌اند با تلاش چندساله، اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران بخصوص روزه‌داران مومن فراهم کنند.

اما امسال به‌‌رغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه‌ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه‌ به انتخاب بهتر سوژه‌ها و مهمانان مناسب که نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و تاثیر بیشتری برخوردارند، متاسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در ماه عسل که در هیچ‌یک از برنامه‌های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

از آنجا که تکرار این‌گونه اشتباهات قابل اغماض نیست‌، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط، به نظارت موثر بر تصحیح‌، ارتقا و ادامه مسیر خوش‌سابقه این برنامه اهتمام کنید.برنامه ماه عسل با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی قبل از افطار از شبکه سه پخش می‌شود. امسال حضور برخی مهمان‌ها در این برنامه با حاشیه‌ها و انتقادهایی همراه شده است.

احسان علیخانی: حتما اشتباهاتی داشته‌ایم

تهیه‌کننده و مجری ماه عسل گفت: من و همکارانم مدعی نیستیم که همه چیزمان درست است، حتما خطاها و اشتباهاتی هم داشته‌ایم چون با مردم حرف می‌زنیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احسان علیخانی درباره حواشی اخیر به‌وجود آمده برای این برنامه توضیح داد: آرزویم در 11 سالگی ماه عسل این است که دیگر بزرگ‌تر نشود چون زورمان به آن نمی‌رسد. این برنامه تکلیفش معلوم است. یک قاب و صحنه‌ای است که به مردم تعلق دارد؛ مردمی که شاید در بقیه ایام سال جایی در این قاب نداشته باشند. در ساعات افطار این عزیزان جلوی دوربین می‌آیند و از قصه زندگی‌شان می‌گویند. پردازش روایت، امسال سخت‌تر از سال‌های گذشته است، برای مثال من در یکی از قسمت‌های ماه عسل 94 با یک داستان نفیس که در آن 23 قهرمان وجود داشت، روبه‌رو بودم.

وی تصریح کرد: اما حقیقتی هم وجود دارد که سوژه‌های ما از دل مردم انتخاب می‌شوند. برای من و دوستانم بسیار ساده است که دو روز مانده به ماه مبارک رمضان با دوستان هنرمند و ورزشکارمان تماس بگیریم و از آنها دعوت کنیم به برنامه بیایند و ما می‌توانیم با حضور آنها برنامه را به پخش برسانیم، اما این کار را نمی‌کنیم. ما تاکنون که نیمه ماه رمضان است نزدیک 150 مهمان به برنامه دعوت کرده‌ایم که به نظرم دو اشتباه از 150 تا، تعداد طبیعی و کمی است. ما نسبت به همه مسائل آگاهی کامل نداریم که همه چیزمان درست باشد و ممکن است اشتباه کنیم، اما چون مخاطبانمان زیاد هستند و با وسواس بیشتری ما را تماشا می‌کنند، بیشتر زیر ذره‌بین هستیم. من و رفقایم هرگز ادعا نمی‌کنیم که همه چیزمان درست است، حتما خطاها و اشتباهاتی هم داشته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها