شب گذشته، درپی پخش وی‍ژه برنامه ماه عسل و دعوت از مهمان قرآن پژوه ایرانی متولد آمریکا در این برنامه، معاونت سیمااز عوامل ماه عسل تشکر وقدردانی کرد.
کد خبر: ۸۱۴۶۶۷
تقدیر معاون سیما از برنامه دیشب ماه عسل

علی اصغر پورمحمدی در گفت وگو با جام جم ضمن بیان این که برنامه ماه عسل، با 11 سال سابقه از شبکه سوم سیما درحال پخش است، گفت: این ویژه برنامه افطار، در زمانی که من مدیر شبکه سه سیما بودم آغاز شد که از نظر محتوا، شکل و بُرد با سایر برنامه های ویژه افطار متفاوت بود.

به گفته وی، ماه عسل تاکنون فراز وفرودهای متعددی را پشت سر گذاشته و پس از آزمایش و خطاهای زیادی به پختگی لازم رسیده است.

پورمحمدی افزود: به همین دلیل ما از دست اندرکاران این برنامه توقع بالایی داریم و امیدواریم هرسال بر غنای آن اضافه شود.

معاون سیما در ادامه به سازوکار تهیه قسمت های مختلف ماه عسل اشاره کرد وگفت: ما امسال تمام سوژه های این برنامه را قبل از اجرا بررسی کنیم اما اولین قسمت ماه عسل امسال و نیز برنامه هشتم مورد تایید ما نبود وبراساس سوژه مطرح شده تولید واجرا نشد به همین دلیل هم از جانب بینندگان وهم مدیران سازمان با اعتراضاتی روبه رو شد که ان‌شالله دیگر شاهد تکرار این اشتباهات نخواهیم بود.

معاون سیما همچنین از موضوع برنامه دیشب ماه عسل ودعوت از قرآن پژوه ایرانی ساکن آمریکا تقدیر کرد و آن را برای جوانان وکسانی که خواهان مهاجرات به کشور های غربی هستند مفید عنوان کرد. در برنامه دیشب ماه عسل، محمد عرب 47ساله دعوت شد که از کودکی در آمریکا زندگی کرده وبراثر یک اتفاق ساده به قرآن و قرآن پژوهی روی آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
۰
۰
اصلا هم جالب نبود. مصنوعی و ....
رسول
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
۰
۰
از آقای پور محمدی خواهشی كه دارم كه اینه با آقای ضیا صحبت بكنن كه چرا بر صدد تخریب برنامه ماه عسل برآمدن البته برای این برنامه معاند كم نیست ولی این همه حسادت ودشمنی آقای ضیا قابل قبول نیست اومدن در فضای مجازی بیانیه صادر كردن كه بدون هیچ تبلیغی برناممون پخش شده حداقل تو ماه مبارك دورغ نگو ....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها