با مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی و دارنده مدال برنز اسلحه سابر آسیا

برای سهمیه المپیک لباس ضدگلوله می‌پوشم

رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا - سنگاپور

تیم اپه مردان و سابر بانوان یازدهم شدند

جام جم ورزشی: در جریان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا تیم‌های اپه مردان و سابر بانوان به عنوان یازدهمی بسنده کردند.
کد خبر: ۸۱۲۵۵۸
تیم اپه مردان و سابر بانوان یازدهم شدند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی ،در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا تیم سابر بانوان کشورمان با ترکیب نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی، پریماه برزگر و کیانا باقرزاده در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌ها برابر ویتنام با نتیجه 45 بر 28 شکست خورد.

در ادامه بانوان کشورمان برای کسب عناوین نهم تا دوازدهمی برابر چین تایپه به میدان رفتند و مقابل این تیم هم با نتیجه 45 بر 23 شکست خوردند. بانوان شمشیرباز ایران برای کسب عناوین یازدهمی و دوازدهمی برابر استرالیا 45 بر 27 به پیروزی رسیدند و با دستیابی به عنوان یازدهمی اسلحه سابر به کار خود در پیکارهای قهرمانی آسیا پایان دادند. در این بخش کره‌جنوبی، چین و ژاپن رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه مردان کشورمان نیز با ترکیب محمد اسماعیلی، طاهر عاشوری، محمدعلی کیهانی و امیر خلفی در ابتدا با نتیجه 45 بر 42 مقابل استرالیا متحمل شکست شد تا در ادامه برای کسب عناوین نهم تا شانزدهم تلاش کند.

ملی‌پوشان کشورمان در ادامه برابر هند قرار گرفتند و با پیروزی 45 بر 30 برابر این تیم شانس خود را برای ایستادن در رده‌های نهم تا دوازدهم امتحان کردند. آنها در ابتدا با نتیجه 45 بر 35 مقابل هنگ‌کنگ پیروز شدند و با برتری 45 بر 31 برابر سنگاپور در رده یازدهم آسیا ایستادند.

در ادامه این مسابقات امروز (دوشنبه) تیم فلوره مردان و تیمی اپه بانوان برابر حریفان خود قرار خواهند گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها