مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما گفت: برنامه‌های این شبکه از جمله «سیمای خانواده» و «صبح بخیر ایران» پس از ماه مبارک رمضان با ساختار و شکل جدیدی پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۰۰۵
شبکه یک به نفع «ماه عسل» کنار کشید

فضل‌الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما، درخصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان این شبکه گفت: شبکه یک سیما به دلیل اینکه برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما در این ایام پخش می‌شود برنامه‌ای تدارک ندیده است.

وی افزود: به همین دلیل شبکه یک سیما در ماه رمضان سال جاری ویژه برنامه افطار تدارک ندیده است و هر برنامه‌ای زیر برنامه «ماه عسل» قرار بگیرد کمتر دیده خواهدشد. امیدوار که علیخانی امسال بهترین برنامه لحظه افطار را برای تلویزیون فراهم آورده باشد.

شریعت پناهی اضافه کرد: شبکه یک برای پس از ماه رمضان برنامه «سیمای خانواده» و «صبح بخیر ایران» را پخش می‌کند که این برنامه‌ها به صورتی کاملا تحول یافته پخش می‌شود.

«ماه عسل» نام برنامه‌ای زنده است که در ماه رمضان هر روز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشد از جمله: معلول، شاعر، نخبه و ... مجددا در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
پریناز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
۰
۰

اقای شریعت پناهی یكی از كاربلدهای صدا و سیما هستند و درستش هم همینه.... برای چی باید بودجه صدا و سیما برای برنامه هایی كه دیده نمی شوند آن هم در این شرایط بد مالی به هدر برود...
موفق باشید...

نیازمندی ها