در این اسلایدشو که به همراه فیلم خبری آن است، بیننده شاهد صحنه هایی از مانور مشترک نظامی نیروی دریایی و هوایی کشورهای روسیه و چین در دریای مدیترانه خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۹۶۴۳
مانور مشترک نظامی دریایی و هوایی روسیه و چین + اسلایدشو و فیلم

هفته گذشته در نووروسیسک (ساحل دریای سیاه روسیه) مرحله آماده سازی مانور نظامی — دریایی روسیه و چین با نام " همکاری دریایی-2015" آغاز شد. معاون وزارت دفاع روسیه آناتولی آنتونوف اعلام کرد که مانورها در دریای مدیترانه صورت گرفته و در مجموع تا ده کشتی با درجه بندی های مختلف ناوگان دریایی روسیه و نیروی دریایی چین در آن شرکت خواهند کرد. برنامه مانور ، اجرای عملیات های مشترک برای حفظ امنیت کشتیرانی در اقیانوس های جهان است.

آنتونوف خاطر نشان کرد: مانورها علیه طرف سوم نبوده و ارتباطی به اوضاع سیاسی در منطقه ندارد. در عین حال ، آغاز به کار مانور" همکاری دریایی-2015" ، تنش را در رسانه های جهانی برانگیخته و کارشناسان فعالانه به بحث و بررسی آن پرداختند.
رسانه های غربی معتبر از شکل گیری اتحادیه نظامی ، دریایی مسکو و پکن نگرانند ، آنها یک دشمن مشترک دارند یعنی ایالات متحده که در دریای مدیترانه " قدرت بلامنازع" است (روزنامه آلمانی اشپیگل این مطلب را نوشت). رسانه های اروپایی و آمریکایی در مانورهای روسی — چینی در دریای مدیترانه ، نشانه ای تهدیدکننده را برای آمریکا و متحدینش می‌بینند. فیلم و اسلایدشو را ببینیم.

منبع عکس: اسپوتنیک نیوز، دی دبلیو د.ای و سایت‌های خبری

تدوین و جلوه‌های ویژه: جواد ودودزاده/جام‌جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها