خانگی، حرفه‌ای، تجاری و همراه

عرضه چهار نسخه آزمایشی از ویندوز ۱۰

نحوه دریافت رایگان نسخه نهایی ویندوز 10 فاش شد

چگونه ویندوز 10 رایگان دریافت کنیم

اگر شما در لیست افراد واجد شرایط برای دریافت ویندوز 10 نیستید، بازهم ممکن است بتوانید آن را رایگان دریافت کنید زیرا یکی از مدیران مایکروسافت فاش کرده است که روشی دیگر برای دریافت رایگان این محصول نیز وجود خواهد داشت.
کد خبر: ۷۹۷۲۷۸
چگونه ویندوز 10 رایگان دریافت کنیم

جام جم کلیک: هنگامی که مایکروسافت اعلام کرد که نسخه بعدی سیستم عامل این شرکت برای کاربران رایگان خواهد بود، موجی از شادی در جوامعی مانند ایران به وجود آمد ولی پس از مدتی این شرکت به اصلاح این گفته پرداخت و شرایطی را برای دریافت نسخه رایگان ویندوز 10 اعلام کرد که عملا بسیاری از افراد را از جمع دریافت‌کنندگان این خدمات خارج می‌کرد.

به این ترتیب بسیاری از ما از دریافت رایگان این ویندوز ناامید شدیم ولی باید به شما نوید بدهیم که هنوز امیدهایی در این زمینه زنده است زیرا یکی از مدیران مایکروسافت در شبکه اجتماعی توئیتر و در پاسخ به سوال یکی از کاربران این شبکه از او، روش احتمالی دیگری برای دریافت ویندوز 10 رایگان را فاش ساخته است.

یکی از کاربرانی که ویندوز 10 نسخه آزمایشی را بر روی سیستم خود نصب کرده است در این شبکه اجتماعی از یکی از مدیران مایکروسافت که با نام کاربری GabeAul شناخته می‌شود پرسیده است که آیا او نسخه آزمایشی ویندوز 10 را برای این کاربر به نسخه اصلی تبدیل خواهد کرد یا خیر و پاسخ این مدیر تنها یک کلمه بود: «بله». به این ترتیب به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد تا کاربرانی که در آزمایشی این سیستم‌ عامل به کمک او آمده‌اند را نیز در لیست دریافت کنندگان ویندوز 10 رایگان قرار بدهد. بر همین اساس نیز می‌توانید برای افزایش شانس خود به پروژه ویندوز اینسایدر بپیوندید و به عنوان بخشی از پروژه تست ویندوز 10، آن را بر روی سیستم خود دریافت کنید.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عسل
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
۰
۰
سلام. من وقتی لپ تاپمو خریدم ویندوزم 8 بود ولی 1 بار پرید برای همین مجبور شدم خودم ویندوز 8 نصب كنم. حالا چند سوال دارم.
1- آیا میتونم ویندوزم را به نسخه 10 اپدیت كنم؟
2- به نظرتون اگر اپدیت كنم بهتره یا از بیرون بگیرم و نصب كنم؟

نیازمندی ها