همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام کردیم، مایکروسافت در نظر دارد طی ماه‌های آینده فروشگاه‌های تازه‌ای خارج از ایالات‌متحده و کانادا راه‌اندازی کند. این شرکت سال گذشته بخش کسب‌وکار موبایلی و برند لومیا را از شرکت فنلاندی نوکیا به ارزش ۷.۲ میلیارد خریداری نمود. پس از قطعی شدن این قرار داد فعالیت تمامی فروشگاه های رسمی نوکیا به حالت تعلیق درآمد و اکنون ردموندی ها با تغییر لوگوی این فروشگاه‌ها به نام خود در مالزی و برزیل، آن‌ها را بازگشایی کرده‌اند.
کد خبر: ۷۹۶۷۸۷
بازگشایی فروشگاه‌های نوکیا در مالزی با تغییر نام به فروشگاه مایکروسافت

به گزارش جام جم کلیک: به نظر می‌رسد مدیران مایکروسافت برای تحقق تصمیم افزایش فروشگاه های خود در خارج از ایالات‌متحده به میان‌بر خوبی دست یافته‌اند. چندی پیش فروشگاه مایکروسافت در برزیل راه‌اندازی شد. این در حالیست که طی روزهای اخیر نیز شاهد راه‌اندازی فروشگاهی در مالزی با برند این شرکت هستیم.

فروشگاه های مذکور تا پیش از این با نام نوکیا خودنمایی می‌کردند اما به دلیل خرید امتیاز نوکیا توسط مایکروسافت این فروشگاه‌ها به‌طور رسمی به نام مایکروسافت بازگشایی شده‌اند.

ردموندی ها در نظر دارند برای رقابت با دیگر شرکت‌های حوضه فناوری همچون گوگل، آمازون و اپل، نفوذ خود را با راه‌اندازی خرده فروشی‌هایی خارج از خاک ایالات‌متحده افزایش دهند. بدین ترتیب کاربران اهل مالزی زین پس می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها، به صورت مستقیم و با اطمینان کامل گجت هایی همچون گوشی‌های هوشمند ویندوز فونی و یا دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز را خریداری نمایند.

مایکروسافت با راه‌اندازی فروشگاه های فیزیکی به جای نمونه اینترنتی، قادر است تمامی پتانسیل‌ یک محصول مبتنی بر ویندوز یا ویندوز فون را به مشتریان معرفی نماید، این در حالیست که طی ماه‌های آینده نیز نسخه نهایی ویندوز ۱۰ به رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد و این فروشگاه‌ها به خودی خود می‌توانند محلی برای معرفی قابلیت‌های جدید این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت باشند.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها