سرانجام دومین مرورگر محبوب جهان، نسخه ویژه iOS خود را آماده عرضه کرده است

فایرفاکس برای iOS آماده عرضه شد

شرکت سونی با انتشار Boot Loader های جدیدی به کاربران تلفن‌های همراه این شرکت اجازه می‌دهد تا بتوانند سیستم عامل مورد علاقه خود را با کمترین دردسر بر روی تلفن‌های همراه ساخت این شرکت نصب کنند.
کد خبر: ۷۹۴۶۶۱
نصب سیستم‌عامل‌های مختلف روی تلفن‌های همراه سونی

جام جم کلیک: شاید شما هم از سیستم عامل تلفن همراه خود راضی نباشید و دوست داشته باشید که با آزادی عمل برای انتخاب سیستم عامل خود اقدام کنید، در این صورت یکی از راهکارها که البته بدترین راهکار ممکن است، تعویض تلفن همراه است ولی راهکار مرسوم‌تر، روت کردن دستگاه و نصب سیستم‌عامل جدید بر روی آن است (البته تنها برای اندروید) ولی این سیستم هم مشکلات خاص خود را پدید می‌آورد ولی خبر خوش اینجاست که سونی به کاربران خود این آزادی را خواهد داد تا سیستم عامل خود را با راحتی بیشتری تعویض کنند.

شرکت سونی در راستای رفع این مشکلات به سراغ یک راهکار ساده رفته است؛ بسیاری از افراد به علت فرایند پیچیده و البته ریسکی تعویض سیستم عامل به سراغ آن نمی‌روند ولی شرکت سونی با ساده کردن این فرایند موجب می‌شود تا بتوان با آسودگی بیشتر به سراغ این کار رفت.

این شرکت با انتشار Boot Loader های ویژه تلفن‌های همراه هوشمند سری اکسپریا به کاربران این دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند به راحتی سیستم عامل خود را تغییر دهند و علاوه بر امکان نصب رام‌های جدیدی از سیستم عامل اندروید، به سراغ سیستم‌های عامل مختلف دیگر نیز بروند که در میان آن‌ها نسخه‌های بسیار مناسبی مانند سیستم‌عامل فایرفاکس و یا سیستم‌عامل اوبونتو تاچ (نسخه‌ای از سیستم عامل متن باز لینوکس) نیز دیده می‌شوند.

به این ترتیب با داشتن فضای ریکاوری بهتر و مطلوب‌تر برای تغییر دادن سیستم عامل در دستگاه‌های سونی می‌توان انتظار داشت که افرادی که به دنبال آزادی عمل بیشتر هستند، به سراغ تلفن‌های همراه سری اکسپریا بروند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها