با آمدن نسخه ۸ سیستم‌عامل آی.‌او.‌اس اپل، کاربران این محصولات با ویژگی جدیدی روبه‌رو شدند که پیش از آن اندرویدی‌ها سال‌ها از آن استفاده می‌کردند.
کد خبر: ۷۹۳۵۷۹
پشتیبانی کیبورد swiftkey از زبان فارسی در آیفون

این ویژگی جدید که swift keyboard نام دارد به کاربران اجازه می‌دهد بدون برداشتن انگشتشان از روی صفحه کلید، کلمه مورد نظر خود را تایپ کنند. حال با گذشت چند ماه از عمر آی.‌او.‌اس و اپلیکیشن swiftkey که پای این ویژگی را به آیفون باز کرد، در آخرین به‌روزرسانی سوئیفت‌کی زبان فارسی نیز به فهرست زبان‌های قابل پشتیبانی اضافه شده است.

سوئیفت‌کی که کار خود را با تلفن‌های هوشمند اندرویدی شروع کرده، بشدت توانست در بین بیشتر کاربران محبوبیت پیدا کند که البته به‌روز‌رسانی‌های متوالی و افزودن زبان‌های مختلف، این محبوبیت را جهانی کرده است. محبوبیتی که به نظر می‌رسد این‌بار پایش را به ایران باز کرده و باید منتظر استقبال کاربران ایرانی از این اپلیکیشن باشیم.

سوئیفت‌کی کاملا رایگان است و با حجم متوسط ۳۰ مگابایت، فضای زیادی از گوشی شما نمی‌گیرد و حتی به کاربران اجازه می‌دهد شکل ظاهری کیبورد را هم به‌صورت اختصاصی انتخاب کنند که البته برای استفاده از این ویژگی کاربران باید کمی دست به جیب شوند و تم‌های مورد علاقه خود را بخرند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها