گوگل خبر داد، نسل جدید عینک‌های هوشمند این کمپانی به صفحه نمایش مجهز نخواهد بود

نسل جدید عینک‌های هوشمند گوگل

گوگل با Rayban عینک هوشمند شماره 2 خود را خواهد ساخت

عینک هوشمند گوگل زنده می‌شود

نسخه دوم عینک هوشمند گوگل در راه است و به نظر می‌رسد که تمامی خبرهای تعطیلی پروژه عینک هوشمند گوگل، شایعاتی بوده است تا به این کمپانی اجازه فعالیت بدون مزاحمت رسانه‌ها را بدهد.
کد خبر: ۷۹۱۵۶۵
عینک هوشمند گوگل زنده می‌شود

جام جم کلیک: عینک هوشمند گوگل یا همان گوگل گلس، یکی از بزرگ‌ترین تغیرات فناوری در تاریخ بشر بود ولی زمان عرضه آن مناسب نبود زیرا بشر هنوز پذیرای این فناوری ویژه نبود. عده‌ای این عینک را برخلاف قوانین حریم شخصی می‌دانستند و در سوی دیگر نیز عده‌ای دیگر به فکر سواستفاده از امکانات این عینک بودند. به این ترتیب عینک گوگل برای مدت زمانی طولانی دوام نیاورد و با توجه به مشکلات قانونی در استفاده از این عینک در برخی از محیط‌ها و موارد دیگری که بر سر راه این محصول به وجود آمدند، سرانجام گوگل اعلام کرد که این پروژه را تعطیل کرده است.

به تازگی و در نشست خبری مسئولان شرکت Luxottica، اعلام شد که گوگل درحال کار کردن بر روی عینک هوشمند شماره 2 خود است. مدیر ارشد اجرایی این شرکت در نشست عمومی خود در میلان از این راز پرده برداشت و به‌ صورت واضح اعلام کرد که گوگل در حال کارکردن بر روی نسخه دوم از این عینک هوشمند است. شرکت گوگل نیز نه‌تنها این امر را تکذیب نکرده است بلکه به‌ صورت تلویحی اقدام به تائید این گفته کرده. جالب است بدانید که شرکت Luxottica که شریک گوگل در ساخت شماره دوم از این عینک هوشمند است، همان شرکتی است که محصولات سری rayban را تولید می‌کند که در میان دوست‌داران عینک‌های لوکس به‌عنوان یک نام مطرح شناخته می‌شود.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این پروژه به رسانه‌ها راه نیافته است زیرا گوگل گلس 2 در مراحل پیش‌ساخت است ولی انتظار می‌رود که در این محصول به نسبت مدل اصلی عینک هوشمند گوگل، شاهد تغییرات عمده ظاهری و بهبود امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشیم.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها