دبیرکل جامعه روحانیت مبارز دیدار خود با آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی را خوب و مفید توصیف کرد و گفت: جامعتین در عرصه سیاسی کشور می‌خواهد نقش کلیدی ایفا کند و از این رو همگرایی با همه ظرفیت‌های اصولگرایی را ضروری می‌داند.
کد خبر: ۷۹۰۸۷۰

به گزارش فارس، آیت‌الله موحدی‌کرمانی در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی، با اظهار خوشحالی از نشست‌های احزاب اصولگرا افزود: دستاوردهای این نشست‌ها امیدبخش است. امیدواریم تجربه انتخابات سال 92 هرگز تکرار نشود.وی تصریح کرد: همگرایی و وحدت بین اضلاع اصولگرایی یک اصل است. ما امسال با تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در سطح ملی مواجه هستیم، بنابراین باید یکصدا باشیم.دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاش‌های حزب موتلفه اسلامی در جهت همگرایی اصولگرایان گفت: خداوند آقای عسکراولادی را رحمت کند، همیشه حزب را در مسیر وحدت نیروهای اسلامی قرار می‌داد. از شما می‌خواهم در این راه ثابت قدم باشید. حزب موتلفه اسلامی در میان احزاب اصولگرایی درخشندگی خاصی دارد.موحدی‌کرمانی افزود: اگر اصولگرایان کندروی و تندروی را کنترل کرده و به عقل جمعی عمل کنند و در کارهای مهم و اساسی اصل مشورت را فراموش نکنند، موفق خواهند شد.وی خاطرنشان کرد: ما اگر عقلانیت سیاسی و الهی را ملاک بدانیم، حتما به اجماع و ائتلاف حداکثری می‌رسیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این که افتخار اصولگرایان اطاعت از امام(ره) و رهبری است، گفت: همدلی و همزبانی بین اصولگرایان مقدمه شکل‌گیری همین رویکرد در سطح ملی است و ما ان‌شاءالله شاهد وحدت ملی و انسجام اسلامی در کل کشور باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها