به گزارش جام جم آنلاین، اتومبیلی جمع و جور و اسپرت با شخصیتی مستقل از خانوادهای بزرگ و معتبر که با پیشرانهای 3.8 لیتری تخت و بهینه سازیهای سیستم فرمان و ترمزهای عالی برگرفته از مدلهای 911 و همچنین کاهش ارتفاع 20 میلی متری نسبت به زمین به لطف سیستم تعلیق اسپرت، آماده شده تا تجربهای شناخته شده را برای کاربران خود به ارمغان آورد.
پورشه باکستر اسپایدر در واقع سبکترین و قدرتمندترین باکستر تولیدی تا به امروز است که به همراه یک پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر خوابیده در پشت اتومبیل با قدرت خروجی 375 اسب بخاری (276 کیلووات) توانسته زمان 4.5 ثانیهای را در شتاب صفر تا صد و همچنین حداکثر سرعت 290 کیلومتر در ساعت (180 مایل) را برای این کروکی اسپرت به ثبت برساند و این درحالی است که به طور ترکیبی باید 9.9 لیتری سوخت در هر صد کیلومتر به پیشرانه ارسال شود.
همانطور که در جریان هستید، معمولاً بر روی اتومبیل های اسپرت از این دست، سیستم تهویه مطبوع یا سیستمهای صوتی آنچنانی نصب نمیشود، ولی پورشه به صورت اختیاری این دو فاکتور را در سبد سفارشات خود گنجانده که در صورت درخواست مشتری بر روی پورشه باکستر اسپایدر نصب میشود.
زمان عرضه این محصول به بازار هم از سوی کمپانی سازنده در ماه جولای سال جاری در نظر گرفته شده است.(خودروبانک)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد