پس از یک کمپین تبلیغاتی قوی، نیسان در نهایت سدان اسپرت ماکسیما را در نمایشگاه اتومبیل نیویورک معرفی و در معرض دید عموم قرار داد. اتومبیلی که قرار است با چهره‌ای دراماتیک و جذاب‌تر با قابلیت‌های منحصر به فرد، تجربه‌ای جدید را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
کد خبر: ۷۸۴۰۸۷
نیسان با ماکسیما به نیویورک رفت + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، از طراحی اتومبیل صحبتی نکنیم بهتر است، چون نیسان با طراحی خیره کننده ماکسیما جایی برای گله باقی نگذاشته است، مدلی زیبا با خُلق و خوی اتومبیل های اسپرت که بر روی تک تک اجزا آن به صورت ویژه کار شده و با هماهنگی بالای میان قطعات، طراحی بی‌عیب و نقصی را به تصویر کشیده که هرکسی را شیفته خود می‌کند ولی چیزی که اینجا جدید است و نیسان راضی به انتشار آن شده، پیشرانه مورد استفاده بر روی اتومبیل است که شامل یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل سری VQ با بیش از 60 قطعه جدید و بروزرسانی شده است که با اتصال آن به جعبه دنده Xtronic هم موجب کاهش 15 درصدی مصرف سوخت در این نوع موتور شده و هم توان تولیدی را حداکثر به 300 اسب بخار رسانده است.

از تجهیزات ایمنی بکار رفته در نسل جدید ماکسیما هم می‌توان به طور عمده به سیستم هشدار برخورد از جلو (PECW)، کروز کنترل هوشمند (ICC)، سیستم ترمز اضطراری (FEB)، سیستم هشدار تراکم ترافیک (CTA)، سیستم هشدار نقاط کور (BSW) و... اشاره کرد.

بر اساس گفته‌های کمپانی سازنده، نسل جدید نیسان ماکسیما در پنج سطح و آپشن مختلف ارائه خواهد شد که قیمت آن‌ها از 32 هزار و 410 دلار آغاز می‌شود.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها