جام جم ورزشی: قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: مسئله مالیاتی برانکو ایوانکوویچ مشکل‌ساز نیست و این موضوع را حل خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۸۵۲۲۹
برانکو قبول کرد مالیاتش را بدهد

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح گفت: مسئله مالیاتی مشکل‌ساز نیست. برانکو چهارشنبه در تهران خواهد بود و ما منتظر هواداران پرسپولیس هستیم تا میزبانی هواداران النصر را با حمایت از تیم محبوب خود جبران کنند.
وی افزود: حمید درخشان از سمت خود به عنوان سرمربی استعفا داد و ما بلافاصله دست به کار شدیم که به منظور مذاکره و توافق با برانکو ایوانکوویچ به استانبول سفر کردیم. در پی مذاکرات و نشستی که ظهر روز (دوشنبه) داشتیم با توجه به حسن نیتی که وجود داشت، به توافق رسیدیم و قرارداد رسمی منعقد شد. همچنین مقرر شد ایشان روز چهارشنبه در تهران حضور داشته باشند و برای بازی با النصر منتظر حضور هواداران پرسپولیس هستیم تا همانطور که هواداران تیم النصر در بازی رفت در عربستان عمل کردند و حتی بیشتر از آن برای حمایت از تیم محبوب خودشان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
وی در مورد مدت قرارداد برانکو گفت: این قرارداد برای بازی‌های باقیمانده این فصل و بازی‌های فصل آینده را شامل خواهد شد.
نژادفلاح در پاسخ به سوالاتی در مورد مبلغ قرارداد و مشکلات مالیاتی برانکو خاطر نشان کرد: در مورد مبلغ قرارداد از طرف آقای برانکو اجازه ندارم رقم را اعلام کنم اما بدهی مالیاتی مشکل ساز نخواهد بود. اصل بدهی مالیاتی برانکو ایوانکوویچ 78 میلیون تومان است که حدود 160 میلیون تومان جریمه به آن تعلق گرفته است. این بدهی مالیاتی مربوط به زمان فعالیت ایشان در تیم ملی فوتبال ایران است و در واقع از تعهدات فدراسیون فوتبال به حساب می‌آید اما برانکو به نشانه حسن نیت و به منظور آن که کار انجام شده و در تهران حضور پیدا کند، پرداخت اصل مالیات را قبول کرده‌اند و باشگاه پرسپولیس هم پرداخت جریمه را تقبل کرده است.
نژادفلاح عنوان کرد: تمام تلاش‌ها برای این است که پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کرده و هواداران را خوشحال کند. به حضور تمام دوستداران پرسپولیس در بازی با النصر نیاز است تا در کنار احترام نسبت به حریف پیش رو و انجام میزبانی شایسته، حمایت جانانه‌ای از اعضای تیم در این بازی حساس صورت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها