یوتیوب اعلام کرد که پشتیبانی از همراه‌ و تلویزیون‌های قدیمی را متوقف خواهد کرد

پایان کار یوتیوب برای دستگاه‌های قدیمی

یوتیوب چینی، اپل را مانند هیتلر معرفی کرد

تشبیه اپل به هیتلر

شرکت چینی Leshi TV که در حقیقت یک وب‌سایت ویدیویی مشابه با یوتیوب را در چین مدیریت می‌کند در یک اقدام عجیب عکسی از هیتلر با بازوبند اپل را منتشر کرده و به‌صورت مستقیم به اپل حمله کرده است.
کد خبر: ۷۸۳۰۲۰
تشبیه اپل به هیتلر

جام جم کلیک: امروزه و پس از افشاگری‌های صورت گرفته درباره شخصیت استیو جابز و دادگاه‌های متعددی که در آن‌ها رفتارهای زورگویانه مدیر سابق اپل مورد بررسی قرار می‌گیرند، بسیاری از افراد به این شرکت به‌عنوان یک کمپانی زورگو در رده فناوری اطلاعات نگاه می‌کنند و البته هنوز تعداد بسیار زیادی از هواداران اپل حتی به این موارد نیم‌نگاهی نیز نداشته‌اند. این موضوع موجب شده است تا بسیاری از افراد اپل را دستمایه شوخی‌های خاص و در برخی از موارد بیشتر از حد معقول و معمول کنند که نمونه بارز آن اقدام مدیر ارشد اجرایی وب‌سایت Leshi TV در چین است.

این فرد که جیا یوئتینگ نام دارد در حساب کاربری شخصی خود در وب‌سایت Weibo اقدام به انتشار یک تصویر از کودکانی کرده است که فردی به شکل و لباس هیتلر جلوی عبور آنها را گرفته است و البته این فرد بر روی بازوی خود به‌جای نشان‌واره نازی، نشان اپل را قرار داده است.

این فرد که در حساب کاربری خود 5 میلیون دنبال‌کننده دارد درباره این عکس نوشته است:

«در دنیایی که توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری زیر نظر رژیم زورگویانه اپل قرار دارند و مجبورند در عین نفرت آن را دوست داشته باشند، همه ما به‌صورت آرام و بی‌سروصدا از خود می‌پرسیم که آیا این نوآوری ارائه شده واقعا برای بشر ضرورتی داشته است؟»

این امر به شایعات مبنی بر ورود Leshi TV به بازارهای نرم‌افزاری دامن زده است و درعین حال نیز نشان از این دارد که مقصد این نرم‌افزار، پلتفرم همراه اپل نخواهد بود. شایان ذکر است که شرکت اپل هنوز نسبت به این موضوع عکس‌العمل خاصی نشان نداده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
۰
۰
هیتلرش چینه

نیازمندی ها