تاثیر مثبت بازی‌های کامپیوتری بر روابط اجتماعی انسان‌ها

بازی کنید تا اجتماعی شوید

کنسول اکس باکس وان به سیستم آموزش زبان مجهز شد

اکس باکس، معلم زبان شما می‌شود

شرکت مایکروسافت سعی در تغییر ساختاری دارد که به‌عنوان یک استاندارد برای کنسول‌های بازی در اذهان عمومی نقش بسته است و به همین دلیل نیز امکانات متفاوتی را به کنسول خود افزوده است که نمونه بارز آن آموزش زبان از طریق اکس باکس وان است.
کد خبر: ۷۸۲۸۱۵
اکس باکس، معلم زبان شما می‌شود

جام جم کلیک: شرکت مایکروسافت در نسل فعلی کنسول‌ بازی‌های کامپیوتری تا حد بسیار زیادی در ابتدای کار از رقیب اصلی خود یعنی سونی عقب افتاد و همین امر نیز موجب شد تا مسئولان این شرکت به مسائلی ورای بازی برای این کنسول بیاندیشند. در کنار این موضوع نیز شرکت نینتندو اعلام کرد که در حال ساخت و ارائه یک کنسول نسل هشتمی بسیار نیرومند است که می‌تواند موجب شود تا جایگاه اکس باکس وان با خطر بیشتر و جدی‌تری روبرو شود و به همین دلیل نیز فرایند ارائه خدمات متمایز بر روی اکس باکس وان تسریع شد.

در آخرین امکان ویژه‌ای که بر روی این کنسول بازی به کاربران ارائه شده است می‌توان از این دستگاه به‌عنوان یک معلم زبان استفاده کرد که این امر می‌تواند به خوبی برای افرادی که قصد دارند تا زبانی جدید را فرابگیرند مفید باشد. ساختار آموزش زبان‌های جدید در این کنسول چندان پیچیده نیست ولی بسیار متفاوت است و به‌هیچ عنوان خسته کننده به‌نظر نمی‌رسد زیرا این آموزش از طریق سفرهای مجازی ممکن خواهد بود و همین امر علاوه بر جذابیت بصری، از نظر ساختاری نیز به خوبی در ذهن کاربر باقی خواهد ماند.

البته در حال حاضر این سیستم تنها برای زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی در دسترس است و آموزش سایر زبان‌ها در این پروژه جایی ندارد ولی احتمال زیادی وجود دارد که در صورت استقبال از این طرح شاهد ارائه بسته‌های آموزش زبان‌های دیگر بر روی اکس باکس وان باشیم و یا حتی هر زبان در قالب یک بسته قابل دانلود در شبکه اکس‌ باکس لایو عرضه گردد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها