به کمک Duolingo شما می‌توانید براحتی در هر زمان و مکانی، زبان موردنظر خود را یاد بگیرید. نرم‌افزار دولینگو یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای آموزش زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، دانمارکی، ایرلندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی و هلندی است که کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۳۵۳۱۳
آموزش رایگان زبان‌های مختلف در موبایل و تبلت

آموزش رایگان برای همیشه

عنوان نرم‌افزار: Duolingo

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

یادگیری زبان‌های خارجی همواره مورد نیاز کاربران است و با وجود دستگاه‌های هوشمندی همچون تبلت و تلفن همراه و به کمک Duolingo شما می‌توانید براحتی در هر زمان و مکانی، زبان موردنظر خود را یاد بگیرید. نرم‌افزار دولینگو یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای آموزش زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، دانمارکی، ایرلندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی و هلندی است که کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هر دوره‌ آموزشی در این نرم‌افزار شامل خواندن، نوشتن، مکالمه، ترجمه و آزمون‌های چندگزینه‌ای است و شما می‌توانید پرونده‌ آموزشی خود را در هر لحظه مشاهده کنید.

با ارائه پاسخ صحیح به آزمون‌ها شما امتیاز کسب می‌کنید و با پاسخ‌های غلط، قلب‌های خود را در برنامه از دست می‌دهید. این نرم‌افزار مورد تائید دانشگاه‌های معتبر است و سال 2013 به‌عنوان نرم‌افزار سال اپل انتخاب شده و یکی از بهترین‌های فروشگاه محصولات گوگل نیز به‌شمار می‌رود.

(لینک‌ها حساس به حروف کوچک و بزرگ)

Google Play (Android): http://goo.gl/fXLxad

App Store (iOS): http://goo.gl/qT6iUN

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
الهام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
۰
۰
بیشتر به درد زبان سوم میخوره
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
۰
۰
با سلام
این برنامه آموزش انگلیسی برای فارسی زبانها نداره . اگه كسی اسپانیایی، دانماركی، ایرلندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی یا هلندی بلد باشه اونوقت میتونه انگلیسی یاد بگیره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها