برنامه آب و آینه به تهیه‌کنندگی علی زاهدی و اجرای آرش ظلی‌پور و ژیلا صادقی در ایام نوروز ساعت 20 و 15 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۸۱۹۷۰

علی زاهدی، تهیه‌کننده برنامه آب و آینه در این باره به جام‌جم گفت: این برنامه در 14 قسمت 90 دقیقه‌ای با اجرای آرش ظلی‌پور و ژیلا صادقی به صورت زنده از شبکه سه پخش می‌شود. دکور برنامه در فرهنگسرای ملل طراحی و اجرا شده است. محبوبه حقیقی، نویسنده برنامه و محوریت اصلی آن احترام به والدین به‌ویژه مادران است.

وی افزود: در ایام فاطمیه برخی از مهمانان برنامه از خانواده شهدا هستند که از میان آنها می‌توان به خانواده شهید برونسی اشاره کرد. از خانواده‌های فرهنگی و کارآفرین هم دعوت خواهیم کرد. قصد داریم از یک زوج خلبان، دندانپزشک و حافظ محیط‌زیست هم دعوت کنیم تا در برنامه حضور پیدا کنند. این تهیه‌کننده عنوان کرد: برای این برنامه بخش‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم؛ به عنوان مثال خانم‌های موفقی همراه مادرشوهرشان در برنامه حاضر می‌شوند و آقایان موفق همراه مادرزن. در شب اول میزبان بازیگران سریال مهر طوبی همچون مهدی سلوکی، آفرین عبیسی، آزاده زارعی و مهران رنجبر هستیم. بعد از ایام فاطمیه فضای برنامه شاد می‌شود. پرسپولیس و استقلال و عبدلی و اوستا از دیگر مهمانان برنامه هستند.

زاهدی با اشاره به حضور خوانندگان محلی در برنامه آب و آینه گفت: از ششم فروردین میزبان خوانندگان محلی از کرمان، مشهد و... خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها