دو شرکت مایکروسافت و MasterCard اعلام کردند که در نخستین مرحله محصول مشترک خود را در مکزیک ارایه می‌دهند.
کد خبر: ۷۷۹۱۸۸
همکاری مایکروسافت با MasterCard

به گزارش جام جم کلیک: «آجای بانگا» مدیرعامل شرکت MasterCard به منظور اثرگذاری هرچه بیشتر فعالیت‌های مالی خود اعلام کرد همکاری‌های عمومی و خصوصی گسترده‌ای را با شرکت‌های مختلف آغاز می‌کند.

به نقل از pymnts،‌ شرکت MasterCard به عنوان نخستین گام در این زمینه از آغاز همکاری‌های خود با مایکروسافت خبر داد تا به کمک بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان بتواند در زمینه پرداخت‌های الکترونیکی اقدامات گسترده‌تری انجام دهد.

این همکاری‌ها به تخصص مایکروسافت در حوزه شبکه‌های مالی مربوط می‌شود، اما فناوری ویژه مایکروسافت به منظور ایجاد فرصت جدید برای MasterCard هنوز به طور دقیق اعلام نشده است.

دو شرکت مایکروسافت و MasterCard اعلام کردند که در نخستین مرحله محصول مشترک خود را در مکزیک ارائه می‌دهند و پروژه‌های مختلفی را برای اقتصادی این کشور به اجرا می‌رسانند.

این همکاری‌ها سه هدف اصلی را دنبال می‌کند: ارتقاء محصولات مالی و راهکارهای فنی، همکاری گسترده‌تر با بخش خصوصی به منظور طراحی و استقرار آسان پروژه‌ها، و ارتقاء پلتفورم‌ها به منظور ارایه گزینه‌های مناسب پرداخت از طریق پلتفورم ابری مایکروسافت.

شرکت MasterCard اعلام کرد که از مایکروسافت کمک می‌گیرد تا نسل جدید سیستم‌های پرداخت هوشمند خود را از طریق ترمینال‌های POS ارائه دهد.

منبع: رایورز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها