ال‌جی در گوگل‌پلی منتشر کرد:

اپلیکیشن LG Call برای ساعت Watch Urbane

ال‌جی با عرضه امکاناتی جدید قصد دارد تا بتواند تعریف جدیدی از ساعت‌های هوشمند ارائه کند

تجهیز ساعت هوشمند ال‌جی به اینترنت LTE و پرداخت آنلاین

نسل جدید ساعت‌های هوشمند لوکس شرکت ال‌جی با امکانات بسیار ویژه‌ خود مانند ارتباط با آخرین نسل اینترنت همراه و وجود ساختار پرداخت هوشمند می‌تواند به بهترین محصول در این رده تبدیل شود.
کد خبر: ۷۷۴۹۱۷
تجهیز ساعت هوشمند ال‌جی به اینترنت LTE و پرداخت آنلاین

جام جم کلیک: ساعت‌های هوشمند هنوز در ابتدای راه هستند و هنوز کاربری استاندارد ومشخصی برای این فناوری مشخص نشده است. این امر می‌تواند به شرکت‌های مختلف کمک کند تا با افزودن امکانات خاص و منحصر به‌فرد به محصولات خود، ساعت‌های هوشمند را یک گام دیگر به جلو هدایت کنند. نماد کامل این امر را می‌توان نسل جدید ساعت‌های Watch Urbane شرکت ال‌جی دانست. این ساعت هوشمند که در رده محصولات هوشمند لوکس طبقه‌بندی می‌شود قرار است تا استانداردهای مورد توقع از یک ساعت هوشمند را به سطحی بالاتر انتقال دهد.

براساس گزارش‌های منتشر شده قرار است تا این محصول در کنگره جهانی موبایل در ماه آینده میلادی معرفی شود و امکانات برجسته‌ای را در کنار ظاهری دلفریب به خریداران خود ارائه کند. این ساعت قرار است تا به آخرین فناوری ارتباطی برای دسترسی به شبکه اینترنت دست پیدا کند و کاربران می‌توانند با اتصال از شبکه LTE از بالاترین امکانات ارتباطی بهره‌مند شده و تماس‌های تلفنی خود را از طریق این ساعت به انجام برسانند.

علاوه بر این نیز دیگر امکان بارز ساعت هوشمند و لوکس Watch Urbane را باید امکان پرداخت الکترونیکی بر روی آن دانست. این سامانه پرداخت به کمک NFC کار می‌کند و این ساعت را پس از محصول شرکت اپل به دومین نمونه ساخته شده با این امکان بدل می‌سازد.

شایان ذکر است که این ساعت در مقایسه با نسخه قبلی خود به امکان جدید استفاده از سیستم موقعیت‌یاب جهانی یا GPS نیز مجهز خواهد بود و ظرفیت باتری آن نیز از 410 mAh به 700 mAh افزایش خواهد یافت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها