مهدی اسماعیلی از تهران: من یک بار با استفاده از تنظیمات آوت‌لوک ایمیلم را به آوت‌لوک وصل کردم، ولی متوجه شدم ایمیل‌ها از کاربری اصلی پاک شده و فقط در آوت‌لوک قابل مشاهده است.
کد خبر: ۷۷۷۲۹۰
پرسش و پاسخ: حذف شدن ایمیل‌های اوت‌لوکی از سرور اصلی

مهدی اسماعیلی از تهران: من یک بار با استفاده از تنظیمات آوت‌لوک ایمیلم را به آوت‌لوک وصل کردم، ولی متوجه شدم ایمیل‌ها از کاربری اصلی پاک شده و فقط در آوت‌لوک قابل مشاهده است. برای این‌که ایمیل‌ها را در هر دو جا داشته باشم چه‌کار باید انجام دهم؟

پرسش دیگر من این است که تنظیمات متن در ایمیلم مثل اندازه فونت و چیدمان متن را نمی‌توانم ذخیره کنم و باید هر بار تنظیم کنم. من از سرویس www.mail.com استفاده می‌کنم.

پاسخ کلیک: هنگامی که یک کاربری ایمیل جدید را در نرم‌افزار اوت‌لوک تعریف می‌کنید، به‌طور پیشفرض این‌گونه تنظیم می‌شود که با دریافت ایمیل‌ها از سرور، ایمیل اصلی از روی سرور حذف شود. چنانچه بخواهید عملیات حذف صورت نگیرد باید علامت چک‌مارک گزینه leave a copy of messages on the server را هنگام تنظیمات کاربری در اوت‌لوک فعال کنید. در ادامه در صورتی‌که کاربری روی اوت‌لوک فعال شده و حالا قصد دارید تنظیمات را تغییر دهید، باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

- روی منوی اصلی نرم‌افزار اوت‌لوک کلیک کرده (گزینه‌ file) پس از مراجعه به بخش info روی account settings کلیک کنید.

- گزینه‌ account settings را انتخاب کرده و پس از انتخاب کاربری موردنظر، روی گزینه‌ Change کلیک کنید.

- در صفحه‌ باز شده روی More Settings کلیک کرده و تب Advanced را انتخاب کنید.

- علامت چک‌مارک گزینه‌ Leave a copy of messages on the server را فعال کرده و همه پنجره‌ها را ببندید.

برای اعمال تغییرات در تنظیمات پیشفرض مربوط به اندازه قلم، چیدمان متن و... باید پس از کلیک روی File روی Options کلیک کرده و گزینه‌ Mail را از سمت چپ انتخاب کنید. در ادامه از سمت راست روی Signatures کلیک کنید و در پنجره‌ جدید به تب Persoanl Stationery بروید. تنظیمات فونت و... در بخش‌های ایمیل جدید، پاسخ و هدایت ایمیل در این بخش قابل تغییر است. همچنین شما در بخش Signatures می‌توانید امضاهای مختلفی را با متون از پیش‌تعریف شده مشخص و در ایمیل‌های خود از آنها استفاده کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها