نظام: در مورد آنتی‌ویروس Bitdefender Total Security 2015 پرسشی دارم. متوجه شدم وب‌سایت این شرکت (البته سایت آلمانی) اقدام به ارائه سریال‌های فعال‌سازی شش ماهه به‌صورت رایگان کرده است. پرسشم این است که آیا این سریال‌ها قانونی است؟ از لحاظ امنیتی مشکلی ندارد؟
کد خبر: ۷۷۵۲۷۹
پرسش و پاسخ: سریال رایگان فعال‌سازی آنتی‌ویروس

نظام: در مورد آنتی‌ویروس Bitdefender Total Security 2015 پرسشی دارم. متوجه شدم وب‌سایت این شرکت (البته سایت آلمانی) اقدام به ارائه سریال‌های فعال‌سازی شش ماهه به‌صورت رایگان کرده است. فرم درخواست را تکمیل کردم و پس از دریافت سریال فعال‌سازی، برنامه من تا شش ماه فعال شد. پرسشم این است که آیا این سریال‌ها قانونی است؟ از لحاظ امنیتی مشکلی ندارد؟ بعد از وارد کردن کد عبارت Bitdefender Total Security 2015 به Bitdefender Total Security 2015 Not For REsale تغییر می‌کند.

پاسخ کلیک: بسیاری از شرکت‌های ارائه‌کننده محصولات نرم‌افزاری در کشورهای مختلف و در بازه‌های زمانی متفاوت باتوجه به سیاست‌های فروش و تبلیغاتی خود این کار را انجام می‌دهند و نسخه‌های رایگان یا کدهای فعال‌سازی رایگانی را با محدودیت در مدت استفاده در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این کدها کاملا قانونی بوده و استفاده از آنها نیز هیچ‌گونه مشکل امنیتی برای شما به‌وجود نمی‌آورد، اما همواره باید توجه داشته باشید فریب تبلیغات بیهوده را نخورید و برای دریافت این کدها به سایت‌های مخرب هدایت نشوید و همواره این کدها و ابزارهای رایگان را از سایت‌های اصلی تهیه کنید. تغییر نام نرم‌افزار نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند و هشداری مبنی بر مجاز نبودن فروش مجدد نرم‌افزار یا سریال فعال‌سازی دریافت شده از سوی شماست.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها