یکی از سبک‌های همیشه محبوب بازی‌های کم حجم، سبک جورچین است. بازی Two Dots سبک خاص خود را در جورچین دارد.
کد خبر: ۷۴۴۵۴۱
بازی موبایل: جورچینی متفاوت

جام جم کلیک: یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی، سبک جورچین است. این سبک بازی با وجود سادگی مفرطش (هدف اصلی در این بازی جور کردن دو، سه یا تعداد بیشتری از خانه‌های یکسان است) هنوز هم اعتیادٱور است. البته شکی نیست که این سبک بازی ماندگاری‌اش را مدیون نوآوری‌های گاه و بیگاه بازیسازان خوش ذوق است.

یکی از تیم‌های خوش ذوقی که روی این سبک کار کرده، Betaworks است. بازی Two Dots، همانطور که از نامش برمی‌آید، از اتصال دو نقطه آغاز می‌شود.

ساختار بازی اصلا پیچیده نیست. هر مرحله یک صفحه پیش روی شما قرار می‌گیرد که تعدادی مهره‌ی رنگی رویش قرار گرفته است. برخلاف بازی‌های معمول این سبک که طی سال‌های اخیر اجازه‌ی اتصالات مورّب را هم می‌دهند، در Two Dots فقط می‌توانید به صورت عمودی و افقی مهره‌ها را مربوط کنید.

چالش اصلی بازی هم از همین‌جا می‌آید. باید تمام سعی خود را بکنید تا مهره‌ها طوری حذف شود که فرصت مناسب برای پیوندهای مربع گونه را به شما بدهند. در این صورت خیلی زود امتیاز بالا کسب کرده و مرحله را با موفقیت طی خواهید کرد.

با پیشرفت در بازی به آیتم‌های تقویتی دست پیدا خواهید کرد که در موفقیت در مراحل سخت تاثیر بسزایی دارند. همچنین هر چه در بازی پیشرفت کنید، ساختار مراحل سخت‌تر شده و موانع و ماموریت‌ها پیچیده‌تر می‌شوند.

این چالش‌ها که از تعادل خوبی برخوردارند، بازیکن را تا مدت‌ها سرگرم خواهند کرد. موسیقی و استایل گرافیکی بازی هم زیباتر از آن هستند که حالا حالاها بخواهید از بازی دل بکنید.

نام بازی: Two Dots

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Betaworks One

سبک: جورچین

دانلود رایگان بازی Two Dots برای اندروید

دانلود رایگان بازی Two Dots برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها