زن آمریکایی اعتراف کرد در یک دوره زمانی ده ساله شش نوزاد خود را به قتل رسانده و اجساد آنها را در گاراژ خانه مخفی کرده است. مگان هانتسمن سی و نه ساله به احتمال زیاد به‌دلیل این جنایت‌های وحشتناک که در سال‌های 1996 تا 2006 صورت گرفت، بقیه عمر خود را در زندان سپری خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۰۱۴۵

بقایای اجساد این نوزادان را دارن وست همسر خانم هانتسمن ماه آوریل گذشته از خانه مشترکشان در شهر پلزنت گرو که 35 هزار نفر جمعیت دارد، پیدا کرد. وی بعد از پیدا کردن جسد یکی از نوزادان که داخل کارتن قرار داده شده بود، به پلیس اطلاع داد. این زن آمریکایی در بازجویی‌ها گفته بود در آن دوره معتاد به ماده مخدر شیشه بود و نمی‌خواست از کودکان پرستاری کند.

مقامات قضایی معتقدند کودکان در خانه این زن متولد شده‌اند، ولی این‌که وی چگونه توانست بارداری‌ها و قتل‌های مکرر را از دید دوستان و اعضای خانواده مخفی کند، هنوز مشخص نشده است. همسر وی، زمانی اجساد کودکان را پیدا کرد که بعد از سپری کردن هشت سال در زندان به اتهام فروش ماده مخدر شیشه از زندان آزاد شد. وست و هانتسمن سه کودک دیگر نیز دارند. ‌/‌ واحد مرکزی خبر

10 کشته در خارج شدن قطارهندی از ریل

براثر خارج شدن قطار از ریل در ایالت کارناتاکا در جنوب هند، دست‌کم ده نفر کشته و بیش از 150 نفر نیز مجروح شدند. یک مقام پلیس هند که خواست نامش فاش نشود، افزود: حادثه هنگامی اتفاق افتاد که قطار سریع السیر 9واگنی در شهر بنگلالورو از ریل خارج شد. براثر این حادثه، هفت نفر در محل سانحه جان باختند و مسافران مجروح شده نیز برای درمان به بیمارستانی در آن حوالی اعزام شدند.

یک مقام ارشد راه‌آهن هند اعلام کرد، گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که حادثه ممکن است به دلیل سقوط صخره روی ریل قطار اتفاق افتاده باشد. تحقیقات در زمینه علت بروز این حادثه همچنان ادامه دارد. ‌/ ‌واحد مرکزی خبر

3 کشته در انفجار دکل نفتی برزیل

وقوع انفجاری در پلتفرم دریایی شرکت پتروبراس برزیل سه کشته، چهار نفر زخمی و شش ناپدید همراه داشت. پلتفرم دریایی نفتی شناور اف‌. پی‌اس. ‌او در شهر سان ماتئو که توسط شرکت نروژی بی‌دبلیو آفشور اداره می‌شود و به شرکت نفت پتروبراس برزیل تعلق دارد، ساخته شده بود.

طبق گزارش منابع دولت منطقه‌ای زخمی‌ها به بیمارستان‌های عمومی و خصوصی ویتوریا مرکز اسپیریتو سانتو و دیگر شهرهای این ایالت منتقل شدند.

این در حالی است که 32 کارگر دیگر توانستند بدون این‌که صدمه ببینند از محل حادثه خارج شوند. بررسی‌های اولیه از محل حادثه نشان می‌دهد علت آن نشت گاز بوده است. این در حالی است که وزارت بهداشت ایالت اسپیریتو‌سانتو اعلام کرده است، دو نفر از کارگران دچار سوختگی شدید شده‌اند. مدیریت بنادر اسپیریتو سانتو نیز اعلام کرد که تحقیقات اداری را با هدف روشن شدن علل و عوامل حادثه رخ داده در پلتفرم آغاز خواهند کرد و طول مدت این تحقیق 90 روز است. ‌/‌ فارس

پدر سنگدل چک دختر بیمارش را دزدید

پدر انگلیسی به‌دلیل دزدیدن چک 3500 پوندی سهم دختر بیمارش از یک خیریه مخصوص کودکان بیماری‌های خاص که این پول را برای برآورده شدن آخرین آرزوهای کودکان رو به مرگ به آنها می‌دهند، زندانی شد.

مردی چهل و پنج ساله به نام آلبی الیوت پول خیریه‌ای را که برای آخرین آرزوهای رو به مرگ دختر بیمارش از طرف یک موسسه خیریه به او پرداخت شده بود به سرقت برد.

با وجود این خیانت در حق دخترش، اما پدر بدون هیچ‌گونه پشیمانی در دادگاه به قضات گفت آنها باید حکم سه‌ساله او را کاهش بدهند، زیرا دختر بیمارش ممکن است قبل از این‌که از زندان آزاد شود، بمیرد و او نتواند برای آخرین‌بار دخترش را ببیند.

دادگاه می‌گوید: جرم الیوت آسیب زدن به اعتماد جامعه و آنهایی است که برای نیازهای حیاتی‌شان از موسسات خیریه درخواست پول می‌کنند.

آشانتی الیوت دختر یازده ساله‌ای است که از یک بیماری سندرم اختلال ژنتیکی که موجب پیری زودرس می‌شود، رنج می‌برد. پزشکان گفتند، انتظار می‌رود که او قبل از پانزده‌سالگی جان خود را از دست بدهد. او نهایت تا دو سال دیگر بیشتر زنده نخواهد بود. آشانتی کوچک قبل از این‌که بمیرد، فهرستی از آرزوهایش را تنظیم کرده است که مهم‌ترین آرزویش شنا کردن با دلفین‌هاست.

سال گذشته مادر آشانتی برای تامین نیازهای مالی آرزوهای دخترش از یک موسسه خیریه در انگلیس درخواست پول کرده بود، بنابراین با مبلغی که موسسه خیریه داده بود، رویا‌های آشانتی در آخرین سال‌های زندگی‌اش می‌توانست به حقیقت بپیوندد. ‌/‌ باشگاه خبرنگاران

پرتاب سنگ به قیمت جان مردی تمام شد

ماموران ناحیه پاسکو در شهر واشنگتن مردی را که پس از پرتاب سنگ به سوی آنها در حال گریز بود با شلیک 13 گلوله از پای درآوردند.

یک نوار ویدئویی به دست آمده از این حادثه نشان می‌دهد مردی که نام وی آنتونیو زامبرانو کونته گزارش شده پس از پرتاب چند سنگ به سوی سه مامور پلیس شروع به فرار می‌کند و مورد تعقیب ماموران قرار می‌گیرد.

او پس از خستگی، در میانه راه دست از فرار بر می‌دارد و دست‌های خود را به نشانه تسلیم و اثبات این که مسلح نیست در مقابل خود نگه می‌دارد، اما ماموران بدون توجه به این مساله شروع به تیراندازی کرده و با شلیک 13 گلوله مرد را از پای در می‌آورند.

باب متزر، سرپرست اداره پلیس واشنگتن، مرد مقتول را به سابقه درگیری با ماموران پلیس متهم کرده و گفته است که مسئولان این اداره در حال تحقیق درباره چگونگی وقوع حادثه هستند. ‌/‌ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها