ساختمان مسکونی ۳ طبقه در خاوران سوخت [عکس]

جام جم سرا: یک باب ساختمان مسکونی که شهروندی آن را به محل انبار مواد اولیه کیف و کفش تغییر کاربری داده بود در خیابان خاوران دچار آتش‌سوزی شد.
کد خبر: ۷۶۹۲۶۱
ساختمان مسکونی ۳ طبقه در خاوران سوخت [عکس]

به دنبال تماس‌های پی در پی شهروندان محله اتابک و گزارش آتش سوزی یک منزل سه طبقه، مأموران آتش نشانی تهران به محل حادثه در خیابان خاوران، تقاطع خیابان مینایی و هاشمی اعزام شدند و آتش گسترده را مهار کردند.
معاون منطقه ۸ عملیات که به همراه افسر آماده در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه یک ساختمان ۳ طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و هر سه طبقه کاملا شعله ور بود.


محمدرضا شمسایی افزود: آتش نشانان بی‌درنگ ضمن انجام اقدامات اولیه، قطع برق و گاز ساختمان و لوله کشی، وارد ساختمان شده و به جستجوی احتمالی محبوسین در محل آتش سوزی پرداختند؛ البته ۲ نفر از ساکنین ساختمان قبل از رسیدن آتش نشانان موفق به خروج شده بودند.
وی گفت: نیروهای عملیات با وجود مقدار زیاد مواد اولیه همچون چسب، چرم و پارچه به مقدار فراوان که برای تولید کیف در محل حادثه نگهداری می‌شد، شعله‌های آتش را خاموش کردند و پس از لکه‌گیری به ماموریت خود پایان دادند (عکس: مهدی دانه‌چین/۱۲۵)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها