حتما با فیلم‌های سریع و خشن آشنا هستید و بارها به تماشای قسمت‌های مختلف این فیلم پرهیجان نشسته‌اید و حتی تکرار آن را نگاه کرده‌اید اما این بار تمام اتفاقات این فیلم در گوشی هوشمند شما اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از رانندگی را داشته باشید.
کد خبر: ۷۶۵۰۴۴
بازی موبایل: تجربه رانندگی در سریع و خشن 6

جام جم کلیک: شما با ورود به دنیای سریع و خشن 6 باید برای هرگونه کار از جمله دزدی و رانندگی های وحشتناک با سرعت بسیار زیاد در خیابان‌های لندن که با خطرات بسیاری از جمله مقابله با مخالفان خیابانی همراه است آماده باشید.

این بازی در مکان‌ها و محیط‌های جذاب که دارای گرافیک خیره کننده‌ای است انجام می‌شود به‌طوری که حالت‌ها، محیط این بازی و ماموریت‌های هیجان انگیز این بازی شما را هر چه بیشتر به سمت بازی جذب کرده و حتی امکان دارد دچار اعتیاد به این بازی شوید.

رانندگی با اتومبیل‌های مختلف از جمله اتومبیل‌ قهرمانان فیلم سریع و خشن 6 نیز جزء بهترین جزئیات این بازی است که می‌توانید علاوه بر داشتن این اتومبیل‌ها آنها را سفارشی سازی کنید و قدرت، ظاهر و دیگر جزئیات آنها را تغییر دهید.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این بازی می‌توان به گرافیک بسیار عالی و مسابقات آنلاین با دیگر بازیکنان از سراسر جهان اشاره کرد.

توجه داشته باشید که این بازی روی آی فون 3GS و آی پد 1 پشتیبانی نمی‌شود و فقط روی سیستم عامل آی.او.اس 4.3 و اندروید 2.3 به بالا پشتیبانی می‌شود.

دانلود رایگان بازی Fast & Furious 6 برای اندروید

دانلود رایگان بازی Fast & Furious 6 برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اندروید
-
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۰
۰
من دانلود كردم ولی اجرا نكرد

نیازمندی ها