معرفی بازی Bricks Breaker King

بازی موبایل: راکت تخریب‌چی

بازی BBK از سبکی کلاسیک پیروی می‌کند. هدف بگیرید و با راکت خود موانع را از بین ببرید.
کد خبر: ۷۵۶۹۷۲
بازی موبایل: راکت تخریب‌چی

جام جم کلیک: بازی‌های خانه‌خراب‌کنی در زمره‌ی بازی‌های واقعا سرگرم‌کننده‌ی آرکید قرار دارند. در این سبک از بازی که تقریبا نقطه‌ی مقابل سبک جورچین است، باید با هدایت راکتی که در قسمت تحتانی تصویر قرار دارد و ضربه زدن به توپ، اقدام به تخریب خانه‌های بالای سر خود کنید.

بازی BBK تقریبا تمام استانداردهای این سبک بازی را رعایت کرده است. استایل گرافیکی بازی ساده، اما خوشایند است. راکت آن طور که باید و شاید خوب حرکت نمی‌کند، اما پس از مدت کمی بازی به آن عادت خواهید کرد. آیتم‌های قدرتی زیادی هم در لابلای خانه‌های بالای سر گنجانده شده که بر حسب شانس بازیکن رو می‌شوند.

اکثر بازی‌های این سبکی دو نوع آیتم قدرتی به بازیکن ارائه می‌کنند که یک نوع اثر مثبت و دیگری اثر منفی دارد. در این بازی هم شاهد چنین سیستمی هستیم. اما آیتم‌هایی با اثر منفی خیلی کمتر از آیتم‌های مثبت هستند و همین این بازی خاص را ساده‌تر از اغلب همتایان خود کرده است.

بازی دارای سه مد اصلی است. مد ابتدایی بازی بقا یا Survival است. در این حالت هیچ پایانی وجود ندارد و تا جایی که دوام بیاورید بازی ادامه پیدا می‌کند. در مد Stage با چندین و چند مرحله‌ی مختلف روبرو هستید که باید در مدت زمان و تعداد تلاش مشخص آن‌ها را رد کنید. بخش مولتی پلیر بازی هم این فرصت را برای شما فراهم می‌آورد که با بازیکنان دیگر به صورت آنلاین رقابت کنید.

عنوان بازی: Bricks Breaking King

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: MOBIRIX

سبک: آرکید

دانلود رایگان بازی Bricks Breaker King برای اندروید

دانلود رایگان بازی Bricks Breaker King برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها