سرانجام یکی از متخصصان MIT راه حذف کردن بازتاب تصویر عکاس در شیشه را یافت

حذف بازتاب تصویر عکاس در شیشه‌

دو جوان، دستگاهی ساخته‌اند که عکس گرفتن برای افراد علاقه‌مند به عکاسی و افراد غیر حرفه‌ای‌ را آسان کرده است.
کد خبر: ۷۵۷۵۶۱
استودیو عکاسی خانگی برای گوشی هوشمند شما

جام جم کلیک: افراد بیشماری هستند که گوشی های هوشمند مجهز به دوربین های با کیفیت بالا دارند، اما شاید نتوانند در زمان استفاده بهره برداری لازم را بکنند. بسیار اتفاق افتاده است که برای عکس گرفتن از یک موضوع به دنبال محل مناسبی می گردید، مثلاً اتاقی‌ با دیوارهای سفید و نور کافی‌، تا شی‌ء مورد نظر را در گوشه مناسب قرار دهید و عکس دلخواه خود را بیاندازید. البته همه آگاهیم که تنها در برخی‌ موارد و یا اتفاقی‌ موفق خواهیم شد تا عکسی با استانداردهای لازم و دلخواه را بگیریم.

دو جوان ، در پی‌ حل این موضوع و انداختن عکس هایی با کیفیت و دقت لازم، دستگاهی ساخته اند که عکس گرفتن برای افراد علاقه‌مند به عکاسی و افراد غیر حرفه‌ای‌ را آسان کرده است. Foldio2 که نام این دستگاه است در حقیقت نسخه تکمیل شده و بزرگتر Foldio است که ساله گذشته ساخته شده است. Foldio2 یک جعبه از جنس پلاستیک است که با تا کردن آن‌ به شکل یک مکعب در می آید، نور مناسب برای عکاسی از ۲ نوار LED‌ که در دو طرف مکعب قرار دارد، تهیه می شود.

این دستگاه شامل یک آداپتور و دیمر نور است تا نور دلخواه شما برای عکاسی تامین گردد. نیروی لازم برای چسباندن صفحات جعبه از طریق یک میدان مغناطیسی تامین می شود و براحتی می توانید استودیوی خانگی خود را بارها باز و بسته کنید.

این دستگاه شامل یک نرم‌افزار گوشی هوشمند نیز است، که قابلیت هایی مثل فیلترینگ، اعمال جلوه های خاص و تنظیمات حرفه‌ای‌ را به شما می‌دهد. کافیست شی‌ء مورد نظر را در داخل مکعب قرار داده و نرم‌افزار مربوطه را بر روی گوشی هوشمند خود باز کنید، سپس در عرض چند ثانیه می توانید بهترین عکس ها را بیندازید.

اکنون که کسب وکار، و خرید و فروش اینترنتی بسیار مرسوم شده است، شما می توانید بهترین عکس از جنس دلخواه را برای تبلیغات بیندازید و در وب‌سایت، اینستاگرام و یا صفحه اجتماعی خود قرار دهید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها