جلوگیری از حوادث با اسکن حرکات شما

کامپیوتر، رانندگی شما را اصلاح خواهد کرد

منتظر ماندن پشت بسیاری از این چراغ ها بسیار خسته کننده و طولانی‌ است، تا حدی که در بیشتر موارد عابر پیاده حوصله‌اش سر می رود و بی‌محابا از لابلای ماشین ها عبور می‌کند تا خود را به آن طرف خیابان برساند.
کد خبر: ۷۶۰۰۴۸
انتظار در پشت چراغ های عابر پیاده به پایان می‌رسد

جام جم کلیک: اگر تابحال پیاده روی کرده باشید و پا به خیابان های شلوغ گذاشته باشید با یکی‌ از چراغ های عابری که مدت‌ها باید پشت آن منتظر بمانید تا از خیابان عبور کنید، روبرو شده‌اید. منتظر ماندن پشت بسیاری از این چراغ ها بسیار خسته کننده و طولانی‌ است، تا حدی که در بیشتر موارد عابر پیاده حوصله‌اش سر می رود و بی‌محابا از لابلای ماشین ها عبور می‌کند تا خود را به آن طرف خیابان برساند.

اینکه چگونه این چند دقیقه در پشت چراغ سپری شود و عابرین پیاده از رد شدن چراغ منصرف شوند، دو جوان آلمانی‌ را بر آن داشته است تا با اجرای طرحی جالب در پشت چراغ‌های راهنما بهترین سرگرمی را برای عابرین فراهم سازند.

Street pong اسم دستگاهی است که بر روی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در دو طرف خیابان نصب می شود و عابرین طی مدت انتظار خود در دو طرف خیابان می توانند از این دستگاه برای بازی‌ کردن استفاده کنند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی ۶ اینچی‌ است که در تمام مدت شبانه روز روشن می ماند و عابرین را سرگرم می‌کند. اتصال دو دستگاه در دو طرف خیابان از طریق شبکه برقرار می شود و انرژی لازم برای روشن ماندن Street pong از چراغ راهنمائی تامین می شود.

همانگونه که از اسم این دستگاه بر می‌آید بازی پینگ پنگ بر روی آن نصب شده است و بازی کردن با آن بسیار ساده است. ساندرو انگل و هولگر میشل دو طراح و سازنده این دستگاه هستند که با هدف سپری کردن زمان انتظار پشت چراغ و ارتباط صمیمانه بین دو رهگذر ، Street pong را روانه بازار کرده اند. لازم به ذکر است که این دستگاه به صورت آزمایشی در یکی‌ از شهرهای آلمان نصب شده است و نمونه‌های کامل‌تر آن در ماه‌های آینده با هدف فراهم نمودن قابلیت‌های بیشتر ساخته خواهد شد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها