معرفی بازی Six-Guns

بازی موبایل: حضور در راز و رمزهای غرب وحشی

بازی Six-Guns دنیایی است که شما می‌توانید با حضور در آن شاهد یک مرز واقعا عظیم و بزرگ در غرب وحشی خواهید بود که پر از راز و رمز، راهزنان، دشمنان غیر‌طبیعی و ... است.
کد خبر: ۷۵۶۹۸۰
بازی موبایل: حضور در راز و رمزهای غرب وحشی

جام جم کلیک: Buck Crosshaw یاغی است که به دروغ مرگ خود را اشاعه کرده و در حال فرار به آریزونا است تا به صورت دیگری جریان را دنبال کرده و با به جنبش در آوردن نیروهای باستانی و شرور در تپه‌های این منطقه مرموز به اهداف خود دست یابد.

شما در این بازی آزادانه و در مرزی بسیار وسیع در آریزونا و اورگان که پر از حوادث مختلف است به دنبال راز و رمزهای پر از چالش هستید اما باید توجه داشته باشید تا فریب زیبایی‌های این سرزمین را نخورید چون قانون شکنان، خون آشام‌ها و بسیاری دیگر از دشمنان غیر طبیعی در کمین و منتظر فرصت مناسب جهت از بین بردن شما هستند.

Buck Crosshaw دارای بیش از 40 مرحله است که شما برای غلبه بر موج عظیمی از دشمنان باید توجه خاصی به اطراف خود داشته باشید و از امکاناتی که در اختیار شما قرار داده شده است به درستی استفاده کنید.

شما برای دستیابی به 8 اسب مختلف، 19 سلاح و به‌دست آوردن انواع لباس‌ها، مهمات و اقلام دیگر می‌بایست دشمنان را از بین ببرید و خود را به سطوح دیگر برسانید.

این بازی قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید 2.3 و ios 6.0 به بالا را دارد.

دانلود رایگان بازی Six-Guns برای اندروید

دانلود رایگان بازی Six-Guns برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها