معرفی بازی Air Wings

بازی موبایل: با موشک‌های کاغذی خود بجنگید

شاید الان دیگر بازی با موشک‌های کاغذی و بسیاری دیگر از بازی‌های پر جنب‌و‌جوش که در گذشته انجام می‌شد برای بسیاری از کودکان جذابیت نداشته باشد اما یادآوری برخی خاطرات شیرین لذت بخش است به عنوان مثال در بازی که هم اکنون آن را معرفی می‌کنیم شما می‌توانید با موشک‌های کاغذی که در اختیار دارید با دوستانتان بجنگید.
کد خبر: ۷۶۵۰۴۳
بازی موبایل: با موشک‌های کاغذی خود بجنگید

جام جم کلیک: این بازی به صورت آنلاین است و شما خلبانی موشک‌های کاغذی را بر عهده دارید که سلاح‌های تشکیل دهنده آن چیزی جز مداد، باند‌های پلاستیکی، ترقه‌های کوچک و دیگر اشیاء کوچک نیست.

Air Wings بازی بسیار سرگرم کننده‌ای است به طوری‌که شما پس از شروع بازی رفته رفته تشویق به ادامه بازی، جمع آوری سلاح و بدست آوردن 18 موشک مختلف می‌شوید.

بیش از 22 مرحله مختلف‌ و چند نفره بازی کردن نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که به بازی جذابیت بیشتری بخشیده و لذت دو چندانی به بازی می‌دهد.

توجه داشته باشید در صورتی که دوست دارید از این بازی لذت ببرید بهتر است به صورت انفرادی این بازی را انجام ندهید زیرا پس از شروع بازی مطمئن باشید فورا خسته می‌شوید بنابراین بهتر است به همراه دوستانتان و استفاده از چت صوتی این بازی را گروهی انجام داده و لذت ببرید.

این بازی قابلیت نصب بر روی سیستم عامل آی.او.اس 5.1.1 و اندروید 2.3 به بالا را دارد.

دانلود رایگان بازی Air Wings برای اندروید

دانلود رایگان بازی Air Wings برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها