بازی Crazy Moto یکی از جالب‌ترین و جنون‌آمیزترین عناوین در سبک رانر بی‌پایان است.
کد خبر: ۷۵۶۹۶۶
بازی موبایل: جنون سرعت با موتورسیکلت

جام جم کلیک: سبک رانر بی پایان یکی از محبوب‌ترین سبک‌های امروز در بازار بازی‌های موبایل است. این سبک بازی Subway Surfers را به ما معرفی کرد که هنوز که هنوز است از محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین کاربران سراسر دنیا، حتی کاربران ایرانی برخوردار است. فرقی ندارد در این سبک یک نوجوان شیطان باشید یا موجودی فضایی، یا یک خودرو. در هر صورت فرمول اصلی این سبک در حرکت مداوم آیتم ایکس در فضای ایگرگ است؛ با پایانی که فقط با شکست بازیکن رقم می‌خورد.

با این توضیحات می‌رویم سراغ یکی از بازی‌های خوب این سبک. بازی Crazy Moto یک موتور سیکلت را به عنوان آیتم الف معرفی می‌کند. سمت چپ یک دکمه برای ترمز و کاهش سرعت، و سمت راست یک دکمه برای افزایش سرعت دارید. باید سوار بر این موتورسیکلت با سرعتی دیوانه‌وار از لابلای ترافیک خیابان در روز یا شب، حرکت کرده و رکورد بزنید.

سرتاسر این دو محیط با سکه پوشانده شده است. با جمع‌آوری سکه‌ها می‌توانید از لیست خودروهای جذاب بازی، که اکثرا اسپورت و لوکس هستند، نمونه‌های تازه‌تری بخرید و بازی کنید. آیتم کمکی نیز در مراحل وجود دارد. آهنربا که معرف همه‌ی مخاطبان این سبک هست؛ سکه‌های اطراف را بدون نیاز به حرکت مضاف برایتان جمع می‌کند. آیتم سپر هم شما را برای مدتی ضد ضربه می‌کند. یک کپسول مخصوص هم هست که با جمع‌آوری چند تایش می‌توانید نیتروی خودرو را فعال کرده و با نهایت سرعت بین خودروها لایی بکشید.

گرافیک بازی در سطح قابل قبولی است. عدم حرکت چرخ‌ها اندکی توی ذوق می‌زند، اما قابل بخشش است.

عنوان بازی: Crazy Moto

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سبک: رانر

دانلود رایگان بازی Crazy Moto برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها