«فریماه فرجامی» پس از 11 سال جلوی دوربین رفت‎/ عکس

فریماه فرجامی بازیگر سینما که آخرین بار در سال 1382 با فیلم «کاغذ دیواری زرد» مقابل دوربین قرار گرفته بود ، پس از 11 سال با فیلم «تاول» به کارگردانی بهمن کامیار به دنیای بازیگری بازگشته است.
کد خبر: ۷۵۵۲۸۲
«فریماه فرجامی» پس از 11 سال جلوی دوربین رفت‎/ عکس

فریماه فرجامی که در بیش از یک دهه گذشته با ابتلا به بیماری از بازیگری دور مانده بود ، این روزها با طی درمان و مراقبت های پزشکی در شرایط جسمانی خوبی به سر می برد و با روحیه ای مناسب در مقابل دوربین قرار گرفته و ایفاگر نقش زنی بنام طلعت خواهد بود که در یک خوابگاه با شخصیت اول داستان هم اتاق است و با ماجراها و اتفاقاتی که برای دختر جوان می افتد همراه می شود .

http://media.mehrnews.com/d/2015/01/03/3/741045.jpg

فیلم «تاول» به تهیه کنندگی و کارگردانی بهمن کامیار در مرحله تصویربرداری قرار دارد و فیلمنامه آن یک درام اجتماعی به قلم بهمن کامیار است که در خلاصه آن آمده تاول که می زند باید از آن رها شوی ، رهایی از بندهایی که گره آن بازشدنی نیست و تا باز نشود ، بار این زخم بر دوش خواهد ماند.

فیلمبرداری "تاول" در لوکیشن هایی همچون شهرک سینمایی دفاع مقدس ، بیمارستان عمل ، پانسیون و امامزاده پنج تن لویزان انجام می شود و تا هفته های آینده مراحل تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.

در فیلم «تاول» بازیگرانی چون ، هستی مهدوی فر ، حسین سلیمانی ، نگار عابدی ، افشین سنگ چاپ، میرطاهر مظلومی، صدرالدین حجازی ، عباس موسوی و فرشته عروجی با حضور آشا محرابی و هنرمندی فریماه فرجامی به ایفای نقش پرداخته اند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به مجری طرح : رضا زنده جاه ، مدیر فیلمبرداری : حسین ناظریان ، طراح چهره پردازی : مهری شیرازی ، مدیر تولید: رضا بشیری ، مدیرصدابرداری: فرشید کیوان مهر، طراح صحنه و لباس : شهرام غدیری فر ، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: فرزاد ظریفی ، منشی صحنه : فرشته عروجی ، عکاس: ایران انتظام و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی : میثم محمدی اشاره کرد. (روابط عمومی تاول)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها