در مسترکلاس جشنواره «فیلم شهر» عنوان شد؛

مسعود کیمیایی: اعتقادی به بازیگردان ندارم

ریتم فیلمهایش خیلی کُند شده

انتقاد فریماه فرجامی از مسعود کیمیایی

فریماه فرجامی بازیگر قدیمی سینما با انتقاد از سینمای سالهای اخیر کیمیایی گفت: فیلمهای چند سال پیش کیمیایی را دیدم و خوشم نیامد. کارهای اخیرش را دوست ندارم چون ریتم آثارش خیلی کند شده.
کد خبر: ۷۵۸۶۴۵
انتقاد فریماه فرجامی از مسعود کیمیایی

فریماه فرجامی که بعد از سالها دوری از سینما با فیلمی به نام "تاول" به کارگردانی بهمن کامیار به سینما بازگشته است اظهار داشت: قبلا کیمیایی در فیلمهایش خیلی به ریتم تند اهمیت می داد و اصلا سینما یعنی ریتم؛ اما اخیرا ریتم فیلمهایش کند شده است.


فرجامی ادامه داد: البته معلوم است که دوست دارم با کیمیایی کار کنم. انشاا.. بتوانیم دوباره با هم همکاری کنیم. من عاشق کار با مسعود کیمیایی هستم. او برای خودش غولی بود.

با جیرانی هرگز کار نخواهم کرد

بازیگر آثاری چون "مادر" و "پرده آخر" درباره کارگردانهایی که اخیرا به او پیشنهاد همکاری داده اند گفت: خیلی‌ها در این سالها به من پیشنهاد همکاری دادند مثلا فریدون جیرانی پیشنهاد داد برایش بازی کنم ولی نمیخواستم با او کار کنم. کلا با جیرانی هرگز کار نخواهم کرد.

فرجامی با بیان اینکه دوست دارد با رخشان بنی اعتماد کار کند بیان داشت: من رخشان را خیلی دوست دارم. "نرگس" برای من بهترین تجربه در میان فیملهایم بوده است.

حاتمی دستم را کاملا باز می گذاشت

وی افزود: یکی دیگر از فیلمسازان محبوبم علی حاتمی بود. حاتمی حتی به من نمیگفت چه بپوش. دست من را کامل باز میگذاشت. میگفت خودت انتخاب کن. علی حاتمی یک پدیده در سینمای ما بود.

این بازیگر درباره بهترین بازی‌هایش اظهار داشت: "نرگس" و "سرب" دو فیلمی هستند که بازی در آنها را دوست دارم. (تماشاگران امروز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها