نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه صداوسیما قصد داشته باشد کم کاری در امر اطلاع رسانی اخبار دولت داشته باشد قطعاً رسانه های منتسب به دستگاه دولتی می توانند چنین کاری را انجام دهند.
کد خبر: ۷۵۴۵۱۷
رئیس جمهور برای انتقاد از صداوسیما مصداق بیاورد

بیژن نوباوه نماینده تهران در گفتگو با جام جم آنلاین افزود: رسانه های دولتی مجبور به پخش اخبار دولت هستند و صداوسیما نیز کم کاری در انعکاس اخبار قوه مجریه به لحاظ تخصصی و خبری نداشته است.

این کارشناس مسایل رسانه گفت: معمولا زیاده خواهی از رسانه ملی ریشه ای به اندازه سابقه انقلاب دارد که تعدادی با گفتن برخی انتقادات قصد گرفتن امتیاز بیشتر برای خود را دارند.

وی افزود: اساساً کم کاری صداوسیما در انعکاس اخبار قوه مجریه توجیه ناپذیر است چرا که هر روز این سازمان در اطلاع رسانی خود به درج اخبار دولت می پردازد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهتر است که آقای رئیس جمهور و دفتر ایشان در خصوص کم کاری های صداوسیما به گفتن مصداق ها رو بیاورند تا بر اساس واقعیت‌ها بتوان به بررسی انتقادات پرداخت.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما هر روز اخبار وزرای بهداشت، کار، اقتصاد و.. را به نحوه احسن منتشر می‌کند، گفت: خبرنگاران این سازمان هر روز در کوچه پس کوچه های شهرهای مختلف در حال انعکاس افتتاح پروژه ها و طرح های دولتی هستند که این امر گواه حقانیت اطلاع رسانی رسانه ملی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها